تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی و عرضه کیا اسپورتیج فیس‌لیفت ۲۰۱۹

کمپانی خودروسازی کیا چند وقت پیش از خودوری جدید کیا اسپورتیج فیس‌لیفت ۲۰۱۹ خود رونمایی کرد. و در خبرهای چند روز گذشته آمده است که کیا اسپورتیج فیس‌لیفت روانه بازار شده و ظاهر فوق العاده زیبایی دارد. در ادامه مشخصات کامل این خودرو را می خوانیم

کیا اسپورتیج فیس‌لیفت

کیا اسپورتیج فیس لیفت ۲۰۱۹ وارد بازار بریتانیا شده و دارای ظاهر و طراحی کابین به‌روز شده و هم‌چنین قوای محرکه و تجهیزات ایمنی جدید می‌باشد.

از جمله بارزترین ویژگی‌های اسپورتیج ۲۰۱۹ می‌توان به معرفی قوای محرکه دیزلی ۴۸ ولتی هیبریدی ملایم با نام اکودینامیک پلاس اشاره کرد. این پیشرانه دیزلی ۴ سیلندر ۲ لیتری با یک ژنراتور و مجموعه باتری لیتیوم-یونی ۰٫۴۴ کیلووات ساعتی ترکیب شده و مجموع خروجی قوای محرکه به ۱۸۲ اسب بخار و گشتاور نیز به ۴۰۰ نیوتون متر می‌رسد. تنها یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک را می‌توان با پیشرانه هیبریدی همراه کرد.

کیا اسپورتیج فیس‌لیفتنمای جلو کیا اسپورتیج فیس‌لیفت

کل پیشرانه‌های کیا اسپورتیج به منظور همخوانی با استانداردهای آلایندگی یورو ۶d به‌روز شده‌اند. کیا بجای پیشرانه دیزلی ۱٫۷ لیتری CRDi هم‌اکنون پیشرانه ۱٫۶ لیتری جدید با قدرت‌های ۱۱۴ یا ۱۳۴ اسبی را ارائه می‌کند. نسخه قوی‌تر با سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه هم عرضه می‌شود.

پیشرانه‌های بنزینی هم شامل نسخه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی ۱۳۰ اسب بخاری و همچنین نسخه توربوی T-GDI با قدرت ۱۷۴ اسب بخار می‌باشد. این پیشرانه آخری را می‌توان با سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه نیز سفارش داد.

کیا اسپورتیج فیس‌لیفتمشخصات کیا اسپورتیج فیس‌لیفت

کیا اسپورتیج فیس لیفت را می‌توان با جدیدترین سیستم‌های کمک‌راننده شامل کروز کنترل تطبیقی با عملکرد توقف و حرکت، هشدار توجه راننده، سیستم پیشگیری از برخورد جلو، تشخیص عابران پیاده و هشدار نقاط کور خریداری کرد.

مشخصات کیا اسپورتیج فیس‌لیفتکیا اسپورتیج فیس‌لیفتجزئیات کیا اسپورتیج فیس‌لیفت

این خودرو همچنین به سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی مجهز شده که بسته به
تریم انتخابی می‌توان آن را با صفحه‌نمایش ۷ یا ۸ اینچی و همچنین نمونه ۸ اینچی
بدون فریم جدید سفارش داد. مدل‌های گرید ۲ و بالاتر دارای ناوبری ماهواره‌ای
و سرویس‌های ارتباطی کیا هستند. این سرویس‌ها شامل به‌روزرسانی‌های ترافیک،
محل‌های قرارگیری دوربین‌های سرعت، پیش‌بینی آب‌وهوا و البته ارتباطات اندروید
اتو و اپل کارپلی هستند.

اما کیا به منظور گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد تولید اسپورتیج اقدام به
معرفی نسخه جدید ادیشن ۲۵ هم کرده که تنها از پیشرانه ۱٫۶ لیتری بنزینی
استفاده می‌کند. این مدل ویژه دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، پوشش
کابین چرمی و پارچه‌ای، سیستم صوتی JBL با هشت بلندگو و ساب ووفر،
صفحه‌نمایش ۸ اینچی و… می‌باشد.

کیا اسپورتیج فیس‌لیفتاطلاعات کیا اسپورتیج فیس‌لیفت

قیمت کیا اسپورتیج مجهز به پیشرانه ۱٫۶ لیتری بنزینی پایه از ۲۰۳۰۵ پوند
آغاز می‌شود درحالی‌که نسخه ادیشن ۲۵ قیمت پایه ۲۵۶۵۵ پوندی داشته
و البته قیمت مدل دیزلی هیبریدی ملایم مجهز به سیستم چهار چرخ محرک
از ۳۲۵۴۵ پوند شروع می‌شود.

جزئیات رسمی کیا اسپورتیج فیس لیفت ۲۰۱۹کیا اسپورتیج فیس‌لیفتجزئیات کیا اسپورتیج فیس‌لیفت

کمپانی کیا نخستین جزئیات رسمی از خودرو کیا اسپورتیج فیس لیفت ۲۰۱۹
(Kia Sportage 2019) را به همراه چند عکس منتشر کرد. این خودرو شاسی بلند
جمع و جور از طراحی و پیشرانه جدید همراه با امکانات ایمنی مدرن‌تری
برخوردار خواهد بود.

تنها یک هفته از زمانی که یک خودرو پیش تولیدی کیا اسپورتیج فیس لیفت ۲۰۱۹
در جلوی دوربین‌ها ظاهر شده بود گذشته است و حالا خود کمپانی کیا کره
نخستین تصاویر و جزئیات رسمی نسل جدید کراس اوور کامپکت خود را منتشر کرده است.
همانطور که از تصاویر رندرهای رسمی این خودرو می‌توان انتظار داشت،
این نسخه با پیروی از خودروهای خط GT اینک طراحی اسپورت‌تری را دریافت کرده است.

کیا اسپورتیج فیس‌لیفتطراحی داخلی کیا اسپورتیج فیس‌لیفت

شاید یکی از واضح‌ترین تغییرات آن در قسمت جلو، جایی است که چراغ‌های
مه شکن ال ای دی این خودرو به سبک «قالب یخی» پورشه توسط مجموعه متفاوتی به عنوان بخشی از تغییرات سپر جلو و آب راهه‌های بزرگ شبیه به پنج ضلعی، درآمده است. چراغ روشنایی چهار نقطه نیز همچنان وجود دارد، زیرا اکنون چراغ‌های جلو به شکل مجزایی از هم دیده می‌شوند.

جلوپنجره سبک دماغ ببر نسخه GT لاین حالا کمی براق‌تر و با ظرافت بیشتری در این خودرو به کار رفته است، در حالی که خطوط نقره‌ای بیشتری بر روی آن نمایان است. همچنین در اینجا یک باله برجسته افقی ورودی هوای جلویی را به دو نیمه تقسیم کرده است و تا امتداد مرکز سپر جلو نیز ادامه پیدا کرده است.

مشخصات فنی کیا اسپورتیج فیس لیفت ۲۰۱۹کیا اسپورتیج فیس‌لیفتطراحی کیا اسپورتیج فیس‌لیفت

با ورود به داخل کابین، شما یک فرمان جدید و یک باکس تجهیزات جدید را می‌توانید مشاهده کنید. کیا تنها از تریم دو رنگ مشکی و خاکستری در مدل‌های ارزان‌تر اسپورتیج جدید خود استفاده کرده است، در حالی که مدل GT لاین از صندلی‌های چرمی بهره می‌برد. صندلی‌ها توسط چرم مشکی با خطوط انتخابی قرمز پوشیده شده‌اند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید فنی کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ ، حضور یک پیشرانه ۲ لیتری “R” چهار سیلندر EcoDynamics است. این یک پیشرانه ۴ سیلندر توربودیزل است که شامل یک واحد شروع کننده/ژنراتور هیبریدی خفیف و یک باتری ۴۸ ولت است. بر اساس مقررات آزمایش‌های آلایندگی WLTP، این پیشرانه میزان انتشار CO2 را تا ۴ درصد کاهش می‌دهد.

شما باید با پیشرانه قدیمی ۱٫۷ لیتری CRDi نیز خداحافظی کنیدف چرا که کیا آن را با یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری U3 CRDi جدید جایگزین کرده است که به عنوان پاکترین موتور دیزلی این شرکت شناخته می‌شود. این مدل قادر به تولید ۱۱۳ یا ۱۳۴ اسب بخار، بسته به مدل انتخابی شما است، در حالی که مدل قدرتمندتر با سیستم رانندگی چهار چرخ محرک و سیستم انتقال ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به عرضه خواهد رسید. این پیشرانه اوایل سال ۲۰۱۸ همراه با اپتیمای جدید معرفی شد.

از دیگر به‌روزرسانی‌ها باید به اضافه شدن امکاناتی همچون کروز کنترل هوشمندبا عملکرد توقف و حرکت، سیستم هشدار به راننده در هنگام خستگی و نمایشگر نقاط کور خودرو برای کمک به پارک بهتر اشاره کرد. بست به نسخه‌ی انتخابی، فیس لیفت کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ از یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی یا یک نمایشگر ۸ اینچی بدون فریم بهره‌مند خواهد بود.

پدال و گجت نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی و عرضه کیا اسپورتیج فیس‌لیفت ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..