تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروازه‌بان استقلالی‌ها از فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش شمانیوز: وحید طالب‌لو دروازه‌بان پیشین استقلال و تیم‌های ملی فوتبال ایران از بازیگری خداحافظی کرد.

متن نامه خداحافظی او به شرح زیر است:

به نام نامی او

من با فوتبال متولد شدم. تمام خاطرات کودکی و سال‌های دور من با فوتبال و فوتبال دوستان سرشته شده است. از گذشته‌ها عبور می‌کنم و یادش را در قلبم جاودان نگاه خواهم داشت. در خداحافظی‌ها زبان الکن است و حرمت‌ها اجازه بیان نمی‌دهد. حال، زمان آویختن دستکش‌هایی که به لطف خدا و زحمت پیشکسوتان که هر چه دارم از آنهاست، فرا رسیده است.

تکه‌ای از وجودم را به جبر زندگی می‌سپارم. به تلخی گیج و منگ باخت‌ها و شور بردن‌ها. به استرس‌های لذت‌بخش و چسبیدن ضربات بزرگان فوتبال ایران و آسیا به دستکش‌های پر افتخار آبی.

تیم همیشه درخشان استقلال، شاهین بوشهر گرم، راه آهن غرق شده و تیم فولاد سربلند، در زندگی من تاثیرات مهمی داشتند. به من آموختند فوتبال فقط شهرت و ماندن نیست. فوتبال بزرگ شدن و هنرِ بزرگ اندیشیدن است.

مفتخرم در این سال‌ها با باورهای قلبی خود طی طریق کردم و هیچ گاه نان حلال خود را آغشته به دغل و دورویی ننمودم حتی اگر بی نان ماندم ولی نه عزت فروشی پیشه کردم، نه دورنگی و نه ریا. همواره خود را در سایه حرمت پیشکسوتان قرار دادم و حال نیز خود را مدیون ایشان، والدین، مربیان و اساتید فن دانسته و دست بوس و به خاک افتاده همگان از بزرگ و کوچک، نامدار و گمنام هستم.

آبی پوشان و آبی قلبان، فرزند کوچکتان را به خاطر همه آن چه نتوانست در حد انتظار و شایسته شما صاحبان و مالکان همیشگی این باشگاه عمل کند، حلال کنید. این فرزند را بزرگ کردید و امروز او در دستی دستکش و در دست دگر قلبی آبی دارد. دستکش را خواهد آویخت و قلب آبی را تا ابد در سینه محبوس خواهد داشت.

در اینجا وظیفه خود می‌دانم از کلیه مربیان، مدیران، کارشناسان، کادر پزشکی، بازیکنان، پشتیبانی تیم و ارباب جراید، آنان که خالصانه نوشتند، انتقاد سازنده کردند و پرسیدند سپاسگزاری نمایم.

به حکم ادب از هواداران بزرگ باشگاه پرسپولیس عرض سپاس و تشکر دارم که جز احترام از آنان ندیدم و نشنیدم. در انتها آرزومندم در کنار آموزش فوتبال، ارتقای اخلاق و فرهنگ جوانمردی سرلوحه تعالیم مربیان این مرز و بوم باشد.

امیدوارم همگان از صمیم قلب این حقیر را حلال فرمایید.

برادر کوچک شما

وحید طالب لو

مرداد ١٣٩٧




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروازه‌بان استقلالی‌ها از فوتبال خداحافظی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..