تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذرنیا: تلاش خود را برای رفع محرومیت تماشاگران تبریزی می‌کنیم

آذرنیا:  تلاش خود را برای رفع محرومیت تماشاگران تبریزی می کنیم/ 7 پرونده حقوقی خود را رفع کردیمحسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره محرومیت تماشاگران این باشگاه در بازی خانگی اظهار کرد: باشگاه از مدت‌ها پیش درخواست خود را برای رفع محرومیت تماشاگران داد و امیدوارم در نخستین بازی خود در ورزشگاه خانگی بتوانیم از حمایت هواداران خود برخوردار باشیم.

او ادامه داد: در حال حاضر بهترین بازیکنان ما روی سکو قرار دارند و هواداران با حمایت خود به بازیکنان انگیزه می‌دهند و فوتبال بدون تماشاچی معنی ندارد و آن‌ها سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند. همه تلاش خود را می‌کنیم که از حمایت هواداران در هفته دوم لیگ برتر برخوردار باشیم چرا که آن‌ها انرژی مضاعف به تیم می‌دهند.

آذرنیا درباره وضعیت بدهی‌های باشگاه تراکتورسازی برای استفاده از بازیکنان جدید خود گفت: ۷ پرونده حقوقی در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان داشتیم که مشکل همه این پرونده‌ها حل شد. از همه بازیکنان خود در هفته اول لیگ برتر هم توانستیم استفاده کنیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره وضعیت بازیکنان خارجی این تیم گفت: ما روز گذشته هم می‌توانستیم از یکی از بازیکنان خارجی خود استفاده کنیم، اما توشاک به علت خستگی سفر او را در ترکیب تیم قرار نداد. در حال حاضر به دنبال دریافت آی تی سی آنتونی استوکس هستیم تا بتوانیم از این بازیکن در هفته دوم لیگ برتر استفاده کنیم.

بازیکنان امید ما محروم نشدند

او درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی از استفاده ۲ بازیکن ملی پوش امید خود محروم شده است، گفت: کمیته انضباطی به باشگاه نامه زد که اگر ۲ بازیکن ملی پوش در اردوی تیم ملی امید شرکت نکنند محروم می‌شوند بنابراین ما با وجود اینکه با کمبود بازیکن مواجه بودیم این ۲ بازیکن به اردوی تیم ملی فرستادیم تا در ادامه بازی‌ها با مشکل مواجه نشویم. به هر حال این ۲ بازیکن امید ما محروم نشدند و این مشکل حل شد.

چند بازیکن جدید جذب می‌کنیم

آذرنیا درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی گفت: ما قصد داریم یک سهمیه لیگ برتری و یک بازیکن آسیایی بگیریم و ظرف یکی، ۲ هفته آینده بازیکنان جدید را جذب می‌کنیم.

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره حضور ناظران‌ای اف سی در ایران گفت: اطلاعات زیادی از موضوع مجوز حرفه‌ای ندارم، اما تراکتورسازی باشگاه بزرگی است و با واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی مشکلات مالی هم حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: سه بازیکن فوتبال بخاطر تیم ملی محروم شدند

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذرنیا: تلاش خود را برای رفع محرومیت تماشاگران تبریزی می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..