تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارتباطات از عرضه ۲۰۰ هزار گوشی در آینده نزدیک خبر داد

وزیر ارتباطات در نشست خبری الکامپ ۲۴ اعلام کرد که به‌زودی ۲۰۰ هزار دستگاه گوشی وارد بازار خواهد شد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان نشست خبری بیست‌وچهارمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی الکامپ پیش‌بینی کرد که در آینده‌ی نزدیک ۲۰۰ هزار دستگاه گوشی‌ هوشمند وارد بازار کشورمان خواهد شد.

جهرمی همانند گذشته باز هم تأکید کرد که به اعتقاد او شرایط بازار گوشی‌ به چند عامل از جمله موجودی بازار برای عرضه به مردم، شرایط دلار و گوشی‌های توقیف‌شده بستگی دارد و تا زمانی که شرایط دلار تثبیت نشود، نمی‌توان انتظار تنظیم بازار را داشت. جهرمی می‌گوید:

۱۰۰ هزار گوشی‌ توقیف‌شده در بازرسی از شرکت‌های متخلف وجود دارد و همچنین ۱۰۰ هزار گوشی در گمرک مانده است که قدرت آزادسازی نداشته‌اند.

به‌گفته‌ی وزیر ارتباطات، از آنجایی که گوشی‌ها با دلار ۴۲۰۰ تومانی وارد بازار شده بودند، قیمت‌گذاری و نحوه‌ی عرضه‌ی آن‌ها نیاز به تصمیم‌گیری‌هایی داشت و همین موضوع باعث تأخیر شد. جهرمی در ادامه گفت:

در نهایت با نظر چندین دستگاه مقرر شد که بخشی از این گوشی‌ها از شبکه‌ی آنلاین و بخشی از طریق شبکه‌ی سنتی در بازار عرضه شوند، این تدابیر اندیشیده شده است و منتظر اجرایی‌شدن آن‌ها هستیم.

وزیر ارتباطات در خصوص ورود سازمان تأمین اجتماعی به حوزه‌ی واردات گوشی‌های هوشمند اعلام کرد که موافق ورود این سازمان به حوزه‌ی یادشده نیست و اعتقاد دارد که باید واردات به‌صورت تخصصی انجام شود. جهرمی اعلام کرد که آمار مربوط به واردات ۳۶۰ هزار یورویی با ارز دولتی توسط شرکت بازرگانی تأمین اجتماعی صحیح نیست و آمار بانک مرکزی این موضوع را تأیید نمی‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارتباطات از عرضه ۲۰۰ هزار گوشی در آینده نزدیک خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..