تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد تامل برانگیز با اهالی رسانه در چهارمین حراج ملی/ قرآن مطلّا ۷ میلیارد تومان فروخته شد

برخورد تامل برانگیز با اهالی رسانه در چهارمین حراج ملی/ قرآن طلا  ۷ میلیارد تومان فروخته شدبه گزارش خبرنگار  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته سالن حضرت رسول الله (ص) در مرکز همایش های بین‌المللی رایزن، میزبان جمعی از علاقه‌مندان و خریداران آثار فاخر و ملی در تمامی رشته های هنری بود.

دومین مزایده چهارمین حراج ملی با فروش آثار قدما و اجرای پژمان بازغی بازیگر تلویزیون و سینما برگزار شد.

در شب اول این حراج آثار هنرمندان جوان و معاصر به فروش گذاشته شد که 52 اثر از 70 اثر موجود به فروش رفت و اثر عموی کمال الملک گران ترین اثر فروخته شده بود.

شب گذشته، تابلو نقاشیخط «بسم الله الرحمن الرحیم» اثر احمد میرزاده نخستین اثری بود که با قیمت پایه ۶ میلیون تومان به مزایده گذاشته و سپس با قیمت ۳۲ میلیون تومان چکش خورد.

تابلو نقاشی پشت شیشه از سیما عظیمی دیگر اثر پرطرفداری بود که حراج آن از قیمت ۱۵۰ میلیون تومان آغاز و در نهایت با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان فروخته شد.

در چوبی اثر میرزاآقا امامی اثری بود که به ۳ برابر قیمت پایه فروخته شد.

تابلو نقاشی مصورالممالک از قیمت ۶۰ میلیون تومان آغاز و سپس به مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون چکش خورد.

تابلو مینیاتور شاه عباس نیز از آثاری بود که به بالای ۱ میلیارد رسید و در نهایت با قیمت ۱ میلیارد و ۲۰ میلیون به فروش رفت.

تابلو نقاشی از ناصر اویسی، صنایع دستی اثر حسین علاقمندان، مینیاتور لاکی از محمد زمان، پرتره لطفعلی خان زند اثر صدرالدین شایسته شیرازی و نسخه خطی شاهنامه از جمله آثار مشهوری بودند که در این حراج فروخته نشد و به گنجینه حراج ملی بازگشت.

پس از فروش دو نسخه خطی قرآن کریم به مبلغ ۳۶ و ۲۹ میلیون تومان، بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین قرآن مطلا به مزایده گذاشته شد.

قیمت پایه قرآن مطلا ۴ میلیارد تومان بود که در نهایت به قیمت ۷ میلیارد تومان چکش خورد.

گفتنی است؛ چهارمین حراج ملی در شب دوم با فروش ۱۸ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان به کار خود پایان داد.

از حواشی این دوره حراج ملی می‌توان به برخورد مسئولان برگزاری با خبرنگاران و عکاسان اشاره کرد؛ در برخی رسانه‌ها عنوان شده از ورود اهالی رسانه به مراسم جلوگیری شده و شب گذشته نیز خبرنگار و عکاس باشگاه خبرنگاران جوان با برخورد نامناسبی مواجه شدند. از طرفی مسئولان برگزاری به شکلی غیرحرفه‌ای خواهان این بودند که متن و تصاویر قبل از انتشار توسط آنها بررسی شود!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد تامل برانگیز با اهالی رسانه در چهارمین حراج ملی/ قرآن مطلّا ۷ میلیارد تومان فروخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..