تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عطر‌های محبوب ستاره‌های هالیوود را بشناسید

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: در دنیای هالیوود، عطر اهمیتی کمتر از لباس و دیگر اکسسوری ها ندارد. بسیاری از ستارگان از شهرت تان استفاده کرده و عطری با نام خودشان را تولید کرده اند، برخی دیگر هم به سراغ برندهای مشهور رفته اند. اگر دوست دارید بدانید که ستاره های هالیوود چه عطری به خودشان می زنند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

کایلی جنر

کایلی جنر در مورد عطر مورد علاقه اش می گوید: «کیم کارداشیان عطری تولید کرده که ترکیبی از اسانس های میوه و گل هاست. من واقعا رایحه آن را می پسندم و همیشه یک شیشه از آن را به همراه دارم و مدام ازش استفاده می کنم.»

عطر‌های مورد علاقه ستاره‌های هالیوود

قیمت: 29.99 دلار

گوئینت پالترو

شاید به خاطر سبک زندگی خاص گوئینت پالترو فکر کنید که او از عطرهای ارگانیک مانند روغن پچولی استفاده می کند اما اشتباه کرده اید. او عطر «Boss Nuit» را به عطرهای دیگر ترجیح می دهد. او در مورد رایحه این عطر می گوید: «این عطر پر از خوش بینی و هیجان است. واقعا معجزه می کند. از این رو من هر روز از آن استفاده می کنم.»

عطر‌های مورد علاقه ستاره‌های هالیوود

قیمت: 34.99 دلار

ریحانا

ریحانا دوست دارد که عطر برند خودش را مصرف کند. قدیم ترها او نمی گفت که از چه عطری استفاده می کند، اما حال همه می توانند از عطری که او در کیف دستی اش دارد، به نام « CRUSH BY RIHANNA» بخرند و مصرف کنند.

عطر‌های مورد علاقه ستاره‌های هالیوود

قیمت: 60 دلار

آماندا سایفرد

آماندا سایفرد عطرهایی با اسانس های ساده را می پسندد. به عنوان مثال او همیشه یک شیشه عطر بولگاری را روی میز کارش دارد و هر از چند گاهی به خودش می زند.

عطر‌های مورد علاقه ستاره‌های هالیوود

قیمت: 49.99 دلار

کیت باسورث

کیت باسورث در مورد عطر مورد علاقه اش می گوید: «من همیشه به عطر « Byredo Gypsy Water» وفادار بوده ام. این عطر رایحه ای جذب کننده، سحرآمیز و پیچیده ای دارد.»

عطر‌های مورد علاقه ستاره‌های هالیوود

قیمت: 150 دلار

جی جی حدید

جی جی حدید سلیقه خوبی دارد. او عطر تامی را برای مصرف روزانه اش انتخاب کرده است. از نظر او این عطر انرژی و نشاط خاصی به او می دهد.

عطر‌های مورد علاقه ستاره‌های هالیوود

قیمت: 45 دلار

الیویا پالرمو

عطر مورد علاقه الیویا پالرمو «GUERLAIN IDYLLE» است که از نظر این ستاره خیلی زنانه و ظریف می باشد. اسانس اصلی این عطر گل رز است.»

عطر‌های مورد علاقه ستاره‌های هالیوود

قیمت: 69.99 دلار

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت اعتراف کرده بود که از عطر سلنا گومز استفاده می کند اما اخیر به عطر «Elizabeth Arden» تمایل پیدا کرده است. او می گوید که انتخاب این عطر از میان تنوع عطرهایی که در بازار است، بسیار سخت بود اما ارزشش را داشت.»

عطر‌های مورد علاقه ستاره‌های هالیوود

قیمت: 25.19 دلار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عطر‌های محبوب ستاره‌های هالیوود را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..