تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهیت سینما با سرگرمی گره خورده است/ فیلم کمدی و مفرح؛ نیاز جامعه

یک تهیه‌کننده سینما گفت: وقتی اکثریت جامعه فیلم‌های طنز و عامه‌پسند را طلب می‌کنند، نمی‌توان خلاف جهت آن حرکت کرد.

به گزارش سینماخبر سید جمال ساداتیان تهیه کننده سینما، درباره تغییر رویکرد برخی کارگردانان با سابقه و رفتن آنها به سمت تولید فیلم‌های درآمدزا به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به نظرم سینما و عوامل آن بر اساس نیاز جامعه حرکت می‌کنند. زمانی که اکثریت جامعه فیلم‌های طنز و عامه پسند را طلب می‌کنند، نمی‌توان خلاف جهت آن حرکت کرد. پس فیلمسازان ما هم به سمتی می‌روند که هم برایشان آورده مالی داشته باشد و هم مخاطب زمانه‌ را راضی نگه دارد.

وی افزود: کسانی که در سینما فعالیت دارند، کلاً وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند؛ پس باید بخشی از رویکرد کاری خود را به این سمت و سو ببرند. حتی سینمای هالیوود هم از فیلم‌های حوزه اندیشه فاصله زیادی گرفته و به سمت درآمدزایی حرکت کرده است؛ اما به لحاظ تکنیکی و جنبه سرگرمی‌سازی از تولید آثار قوی غافل نمی‌شوند.

این تهیه کننده تصریح کرد: باید بدانیم اصالت سینما سرگرمی است؛ حالا می‌توان حوزه اندیشه آن را هم حدود ده درصد وارد این چرخه کرد، البته من معتقدم تولید فیلم‌هایی با اهداف سرگرم کننده و مفرح نباید سخیف نباشد و به لحاظ تکنیکی، فرم و محتوا و موضوع و قصه باید قوی و حرفه‌ای باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهیت سینما با سرگرمی گره خورده است/ فیلم کمدی و مفرح؛ نیاز جامعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..