تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جملات زیبا برای تبریک ازدواج

جملات زیبا برای تبریک ازدواج جملات زیبا برای تبریک ازدواج

آنکه قصد خوشبختی دارد، در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید. تاگور

عاشق باشید و عشق بورزید و بدانید که هر چیزی رفتنی و گذشتنی است. ناشناس

عزیزم اگر در تمام لحظاتی که در یکسال گذشته به یاد تو بودم یک شاخه گل به تو هدیه میدادم، الان در باغ بزرگی از گل قدم میزدیم. سالگرد پیوند من و تو مبارک.

 

در زندگی مشترک شما وقتی به خوشبختی واقعی میرسید که همسرتان را خوشبخت کنید. پیوندتان مبارک و امیدوارم که خوشبخت باشید.

 

برای یک ازدواج موفق و زندگی خوشبخت باید دم به دم عاشق شوید منتها فقط عاشق همسرتان. پیوندتان مبارک

 

بزرگترین جراح و متخصص عالم قلب شما دو تا را با شکوه و زیبایی تمام به هم پیوند زد. سالگرد عمل پیوندتان مبارک باد.

 

ازدواج کتابی است که پیشگفتار آن عاشقانه است و بقیه فصلهای آن

 

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است. تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی. عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی.

 

مصطفی جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد. آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم.

همسر عزیزم
تو بهترین بهانه برای زندگی من هستی. آرزومندم سایه‌ات همیشه برسرم گسترده باشد. نهمین سالگرد ازدواجمان مبارک.

 

همسر با وفایم من برای همسفر شدن با تو، از تمام دلبستگی‌هایم گذشتم.حال منم و یک بغل پر از گلهای عاشقی. تو وعده سبزشدن دل کویر مرا دادی و بغض بی|پایان مرا فرونشاندی. وقتی که باران نمی‌بارد. تو مهربانی ببار ای گل همیشه بهار من.

 

از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم قطار زندگی مشترکمان همیشه به روی ریل‌های. خوشبختی حرکت کند.

 

به پاکی قلبت سوگند بدون طنین زیبای صدایت نمیتوانم زندگی کنم تا دنیا باقی است عاشقانه دوستت دارم. اولین سالگرد ازدواج مان را در چهاردهم مرداد به تو تبریک میگویم.

 

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی مناست. تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی. زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا. بیستم مرداد، روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم و به تکرار تپشهای قلبم دوستت دارم.

ازدواج تنها پیوند زمینی است که در آسمانها بسته میشود. سالگرد پیوند زیبایتان (و یا زیبایمان)مبارک باد

 

همسر خوبم افسانه جان به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم، به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند و در سالروز ازدواجمان هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد می تپد.

همسر خوبم محسن جان فضای سینه ام را از بوی دل انگیز عشق عطرآگین کردی. می‌خواهم تا ابد در کنارم باشی و بدانی نبض من، بعد از عشق به خدا، برای تو می‌تپد. دومین سالگرد پیوندمان و اولین سالگرد زندگی مشترکمان را گرامی می‌دارم.

 

مهتاب برف زیبا و سفید را به آرامی نوازش میکند و شبی رویایی و افسونگر را نوید میدهد. در آن شب آرام و سفید، فقط عشق است که جریان دارد و لبهای عاشق و معشوق را به سوی هم میراند و ناگهان در هم قفل میشوند. و سکوت همه جارا فرا گرفته است. تنها یک زمزمه به گوش میرسد، دوستت دارم برای همیشه.

 

خوشبختی واقعی در دنیا فقط با یک چیز میسر میشود. دوست داشتن و دوست داشته شدن. خوشبختی شما آرزوی قلبی ما است.

 

بنیادی ترین اصل در طبیعت آدمی اشتیاق فراوان اوست به گرامی داشتنش پس همسر خود را گرامی بدارید. ویلیام جیمز (تبریک عروسی و سالگرد ازدواج)

 

عقل به هیچ رو بر دل حکم نمیراند فقط همدست او میشود. یانن مک دافلین

 

هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست. عزیزم و همسفر دائمی من، سالگرد پیوندمان مبارک.

 

گرامیداشت سالگرد عروسی گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد، مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر. سالگرد ازدواجتان مبارک.

 

عاشق کسی بودن به انسان قدرت و نیرو میبخشد و معشوق کسی بودن به انسان شجاعت پس ازدواج به شما هم قدرت میدهد هم شجاعت. پیوندتان مبارک

 

عشق ممکن است که کور باشد ولی هیچ اتفاقی در دنیا به اندازه ازدواج چشمان انسانها را باز نمیکند.

 

اگر واقعا آنگونه که میگویند عشق کور است، چرا لباسهای زیر زنانه را اینقدر زیبا میدوزند

 

ازدواج پیوندی است که هیچ کس در آن ضرر نمیکند. اگر همسر خوبی بدست آوردی خوشبخت میشوی و در غیر اینصورت فیلسوف میشوی. پیوندتان مبارک

 

همسر عزیزم
با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را، همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی، به مناسبت سالروز ازدواجمان در پنجم تیر ماه تقدیم می کنم

 

مهربان ترین بابا و مامان دنیا
صادقانه دوستتان داریم و در سالروز ازدواجتان هزاران شاخه گل شقایق تقدیمتان می کنیم.

 

الهام مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست، این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی . سالروز یکی شدنمان خجسته باد.

 

همسر عزیزم
دوست داشتن دل می‌خواهد نه دلیل، از ته دل دوستت دارم بدون هیچ دلیلی.
همسفر جاده عشق و زندگی ام بهترین صدای زندگی من، تپش قلب توست. دومین سالگرد ازدوجمان را تبریک می‌گویم.

 

در ثانیه‌های بودنت می‌مانم. در فصل شکست خوردنت می‌مانم. یک سال نه ده سال چه فرقی دارد. تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم.

 

زندگی بدون تو هرگز دوستت نداریم.

 

حسن جان ، با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی، خوب من برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌دهند. چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی و من خوشحالم که سالی دیگر بر عمر زندگی مشترکمان افزوده شد.

 

در خالصانه ترین گوشه قلبم آنجا که خبری از تاریکی نیست یاد شما میدرخشد. سومین سالروز پیوند آسمانیتان را تبریک میگویم.

 

عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم. محبت را در قلب تو یافتم. با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست.

پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم. آرزومند خوشبختی شما ندا

 

عاشق همه دنیا را در چشم معشوق میبیند و به هر جای دنیا که مینگرد معشوق را میبیند و اینگونه است که خداوند دو چشم را برای دو چشم آفریده است. پیوندتان مبارک

 

عشق مانند رودخانه است به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز میکند. برایتان زندگی عاشقانه ای آرزو میکنم. پیوندتان مبارک.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جملات زیبا برای تبریک ازدواج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..