تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شب میلاد ضامن آهو و شور و شوق گلستانی ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛درشب میلاد امام رضا (ع) شهر ها و روستاهای گلستان آذین بندی شده است و شور و شوق این شب مبارک در بین مردم موج می زند.

در محله های شهر دود اسپند و عطر گلاب به مشام می رسد و شیرینی شربتی که عطش هر رهگذری را فرو می نشاند.

گلستانی ها با پخش شیرینی و شکلات در بین مردم این شب زیبا را در کنار هم جشن گرفته اند.

در اکثر  مساجد شهر ها و روستاها در وصف میلاد این امام بزرگوار و رعوف مولودی خوانده می شود.

مردم زیادی در مساجد گلستان با توکل و توسل بر این امام بزرگوار از راه دور دست نیاز به سوی آسمان بلند کرده وحاجت می طلبند.

اعتقاد همه مردم بر این است که این امام بزرگوار و رعوف ضامن آهو شده است پس اگر با خلوص  نیت او را واسطه قرار دهیم حاجت روا خواهیم شد.

در این روزهاو شب ها پرچم مطهر حرم امام رضا (ع) در قالب کاروان خورشید در جای جای استان مهمان گلستانی ها بود و گلستان این روزها و شب ها  به عطر خوشش متبرک شده است.

انتهای پیام/ح

شب تولد ضامن آهو و جشن گلستانی ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شب میلاد ضامن آهو و شور و شوق گلستانی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..