تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزار و 800 نفر از مدیران رده‌بالا باید استعفاء دهند/ قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان شامل حال آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد نمی‌شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، سلمان خدادادی در خصوص تعداد آمار مدیرانی که در سطح استان مجدد به کارگیری شده‌اند و باید بازنشسته شوند، ابراز داشت: متاسفانه آمار دقیقی در خصوص مدیران استانی ندارم منتهی بر اساس آمار کلی کشور نزدیک به هزار و ۸۰۰ نفر از مدیران، معاونین وزرا، استانداران و معاونینشان و سفرا هستند که باید از کار خود کناره‌گیری کنند.

وی ادامه داد: البته این افراد نام برده شده هم اگر یکی از سه شرط آزاده، فرزند شهید و یا جانباز بالای ۵۰ درصد را داشته باشند قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل حالشان نخواهد شد، اما برای باقی افراد که این شرایط را ندارند باید تا دو ماه آینده استعفای خود را تحویل داده و از کار خود کناره‌گیری کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دهم اذعان داشت: البته بنده به شخصه معتقد هستم که اگر قرار بر این بود که استثنا قائل شوند برای جانبازان باید این استثنا شامل حال همه‌ی جانبازان می‌شد حتی جانبازان زیر ۵۰ درصد زیرا آن‌ها نیز در این قضایا سهم دارند و تلاش بسیار کرده‌اند.

خدادادی در خصوص این که مجلس تا چه حد پیگیر اجرای این قانون خواهد بود، اظهار داشت: مسلما مجلس پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد که البته بعد از مجلس سازمان بازرسی و دیوان محاسبات نیز پیگیر این قضیه خواهند بود تا دستگاه‌های مربوطه این قانون را به اجرا دربیاورند، البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که قانون‌گذار در صورت عدم اجرای قانون مجازاتی را برای متخلفان در نظر گرفته است.

نماینده‌ی مردم ملکان در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد دوباره برخی از افراد قانون را دور زده و به کار خود ادامه دهند؟ عنوان کرد: از نظر بنده این قانون به حدی روشن و واضح است که دیگر اجازه‌ی دور زدن قانون به این چنین افراد داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزار و 800 نفر از مدیران رده‌بالا باید استعفاء دهند/ قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان شامل حال آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..