تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی استراتژیک Game of Warriors v1.1.6 – اندروید

بازی Game of Warriors توسط استودیو بازی سازی Play365 در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک استراتژیک می باشد که توانسته با ۵ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. در این بازی شما باید از ورود دشمن به سرزمین تان جلوگیری کنید و از مرز های سرزمین تان در برابر آنها دفاع کنید. شما با کمک عناصر و آیتم های دفاعی موجود در بازی باید بتوانید در برابر حملات دشمنان ایستادگی کنید. پس از توانایی های خود برای مدیریت ارتش دفاعی تان استفاده کرده و با بکار گیری  نیروهایی همچون اژدها و گوبلین ها، علیه دشمنان جنگیده و آنها را از پای در آورید.

دیوارهای دفاعی شهر و سلاح های خود را آپگرید کرده و برای تسخیر کردن سایر سرزمین ها آماده شوید. قهرمانان جنگی دشمن تان را نابود کنید و با فرماندهی سربازان خود در عرصه نبرد، پیروز میدان شوید. چالش ها و حملات دشمن هایتان را دفع کنید و برای رسیدن به پادشاهی از استراتژی های موفق پیروی نمایید. در این بازی دو مود مختلف حمله و دفاع وجود دارد. گرافیک بسیار خوب، صداگذاری و موسیقی متن بازی جز فاکتور هایی هستند که باعث شده است تا این بازی به یک اثر موفق تبدیل شود. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

Game of Warriors 1.1.6 Apk + Mod

بازی-game-of-warriors-اندروید

game-of-warriors game-of-warriors game-of-warriors info

Game of Warriors is a Strategy TD (Tower Defense) game with a unique style in its genre. Set in a magical world you will have to upgrade your defenses and mighty soldiers to survive and siege enemy territories to conquer them. The rival alliance of the evil kingdoms has pushed what remains of the human civilization to a corner of the world, isolated and forgotten, plunged into misery and trying to survive harshly.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی استراتژیک Game of Warriors v1.1.6 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..