تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی اکشن Bus Rush 2 Multiplayer v1.22.9 – اندروید

بازی Bus Rush 2 Multiplayer توسط استودیو بازی سازی Play365 در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک اکشن می باشد که توانسته با ۵ میلیون بار دانلود امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. این بازی یکی دیگر از بازی های سبک run می باشد و باید در تمامی لحظات آن در حال حرکت به سمت جلو باشید تا بتوانید رکورد های بیشتر و بهتر را کسب کنید. تم موجود در بازی همانند خیابان های Rio de Janeiro طراحی شده است. در این بازی سه مود مختلف از جمله endless ,levels ,multiplayer وجود دارد که می توانید ساعت ها سرگرم شوید.

در این بازی ۴ شخصیت مختلف به نام های روی، زویی، داریل و کتی وجود دارد که شما باید از میان آنها یک شخصیت را انتخاب کرده و وارد دنیای مهیج و سرگرم کننده اسکیت سواری شوید. در این بازی یاید مراقب باشید که به مانع های موجود بر سر راهتان برخورد نکنید و برای کسب امتیاز، سکه های سر راهتان را بایستی جمع آوری کنید. وجود بوستر های مختلف در بازی به شما کمک میکند تا بتوانید امتیاز های بیشتری را کسب کنید.

برای حرکت به چپ یا راست کافی است تا انگشت تان را در همان جهت حرکت دهید. برای پریدن انگشت تان را از پایین به بالا و برای لیز خوردن از زیر موانع انگشت تان را از بالا به پایین صفحه بکشید به همین راحنی، کنترل شخصیت بازی بسیار ساده است. امکان سفارشی سازی شخصیت اصلی بازی با انواع تی شرت ها، شلوار کوتاه و کفش ها وجود دارد. شما به کمک سکه هایی که در بازی جمع آوری کرده اید می توانید آیتم های گفته شده را خریداری کنید و در بازی از این آیتم ها استفاده کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Bus Rush 2 Multiplayer v1.22.9 Apk + Mod

بازی-bus-rush-2-multiplayer-اندروید

بازی-bus-rush-2-multiplayer-اندروید بازی-bus-rush-2-multiplayer-اندروید بازی-bus-rush-2-multiplayer-اندروید info

Bus Rush 2 is one of the most complete multiplayer runners for Android. Run along Rio de Janeiro and other scenarios. Drag to jump or slide and to move left or right, avoid hitting obstacles and play races with other users around the world in the multiplayer mode. Run around Rio and gather all the coins you can.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی اکشن Bus Rush 2 Multiplayer v1.22.9 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..