تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادداشت سید مهدی رحمتی خطاب به هواداران استقلال

یادداشت سید مهدی رحمتی خطاب به هواداران استقلالبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید مهدی رحمتی، دروازبان تیم فوتبال استقلال تهران پس از بازی شب گذشته این تیم مقابل پیکان پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و از هواداران استقلال درخواست کرد که مثل همیشه پشت این تیم باشند و از این تیم حمایت کنند.

سید مهدی رحمتی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت:

"خدا شاهد است که من هم مثل تک‌تک هواداران این شبها خواب راحت ندارم. نگران این وضعیت هستم و تنها کاری که از دستم برمی‌آید تلاش بیشتر برای جبران کاستی‌هاست. شما مردم عزیز، همه واقعیت‌ها را می‌دانید. اینکه چه اتفاقهایی استقلال را ظرف هفتاد روز به اینجا رساند اما فراموش نکنید حضور پرشمارتان بهترین کمک روحی در هفته‌های آینده خواهد بود. استقلال بیشتر از هر زمانی به حمایت هوادارانش نیاز دارد. باهم متحد باشیم. جلوی جریان‌های مخرب بایستیم و به آینده امیدوار باشیم. از مدیریت جدید و کادرفنی گرفته تا ما بازیکنان همه در تلاش هستیم و شک ندارم که دوباره می‌توانیم. اگر باهم باشیم همه دسیسه‌ها را شکست خواهیم داد. باهم بازهم برمیگردیم"

یادداشت سید مهدی رحمتی خطاب به هواداران استقلال

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادداشت سید مهدی رحمتی خطاب به هواداران استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..