تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمودی: به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، رسیدیم

خبرگزاری تسنیم: علی حمودی پس از تساوی بدون گل تیم پیکان مقابل استقلال اظهار داشت: ما جزو تیم‌هایی بودیم که کارمان را زود شروع کردیم و به هماهنگی خوبی هم رسیده‌ایم. مقابل استقلال هم به انتظاری که از خودمان داشتیم رسیدیم و توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.

وی ادامه داد: اکنون ابتدای فصل است و هنوز خیلی از تیم‌ها به آمادگی لازم نرسیده‌اند. ما هم در زمین استقلال بازی داشتیم و به نظرم به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم.

مدافع تیم فوتبال پیکان درباره تغییرات زیاد تیم استقلال و اینکه آیا این تیم را تاکنون به این اندازه متحول شده و جوان دیده بود یا خیر گفت: خیر، اولین باری است که تیم استقلال را اینچنین می‌بینم. به نظرم این موضوع هم اتفاق خوبی است. اکنون با وضعیت ارزی که وجود دارد نمی‌توان بازیکن خارجی جذب کرد. این کار می‌تواند به خود باشگاه استقلال هم کمک کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمودی: به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، رسیدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..