تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادری که برای کودکانش هر روز ۱۱ کیلومتر را طی می‌کند

مادری که برای کودکانش هر روز ۱۱ کیلومتر را طی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مادر 36 ساله انگلیسی پس از قطع شدن سرویس مدرسه، مجبور است برای رساندن کودکانش هر روز  از درب منزلشان بیش از 11 کیلومتر را تا مدرسه پیاده‌روی کند.

گما هدلی 36 ساله پس از قطع خدمات سرویس مدرسه در محل زندگیشان، همه روزه سفری 90 دقیقه‌ای خانه تا مدرسه کودکانش را پای پیاده طی می‌کند. سه کودک پنج، چهار و دو ساله گما هر روز او را در طول مسیر همراهی می‌کنند. این مادر انگلیسی که رانندگی بلد نمی‌باشد نزدیک به دو سال است، هر روز حدود 3 کیلومتر پیاده‌روی می‌کند.

گما هدلی در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی گفت: زمانی که کوچکترین فرزندم نوزاد بود، مسئولین مدرسه برای رفاه حال ما تاکسی را به عنوان سرویس در اختیارمان گذاشتند. اما وقتی من به همراه سه کودکم سوار تاکسی می‌شدیم سایر دانش‌آموزان حاضر در حضور احساس ناراحتی می‌کردند. به همین علت ترجیح دادیم از سرویس استفاده نکنیم.

به گفته خانم هدلی شورای شهر محل زندگیشان هیچ گونه تصمیمی را برای بازگردان اتوبوس به مسیر سابقش اتخاذ نکرده است. مادر 36 ساله پیاده‌روی در ساعت 8:15 صبح، مخصوصا زمانی که هوا سردتر می‌شود را به طوره فزاینده‌ای سخت دانست. خانم هدلی و کودکانش مجبور هستند در زمستان از مسیر‌های باز با سرمای طاقت‌فرسا عبور کنند.

شورای شهر محلی در پاسخ به واکنش‌های مردم به قطع سرویس مدرسه اعلام کرد: ما هیچ مجوزی برای برگرداندن اتوبوس به مسیر سابق نداریم و طبق مقررات به علت فاصله بیش از 2 مایلی خانه خانم هدلی با مدرسه هیچ‌گونه وظیفه قانونی برای ارائه سرویس به آن‌ها نداریم.

بیشتر بخوانید: عبور نفس‌گیر از پل معلق ۳۵۰ متری در ترکیه+ عکس

انتهای پیام/

11 کیلومتر پیاده‌روی روزانه مادر به همراه کودکانش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادری که برای کودکانش هر روز ۱۱ کیلومتر را طی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..