تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جت پوشیدنی مرد آهنی با قیمت ۴۴۷ هزار دلار، تولید شد

ریچارد براونینگ جت پوشیدنی آیرون من خود را با قیمت ۴۴۷،۰۰۰ دلار در فروشگاه سلفریجز لندن عرضه کرده است؛ علاقه‌مندان می‌توانند به طور رایگان از پرواز غیرواقعی با هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو نیز لذت ببرند.

همه‌ی ما از دوران کودکی آرزوی پرواز داشته‌ایم؛ اما برای ریچارد براونینگ، پرواز یک مشغولیت بی‌نظیر است. او لباسی شبیه به مرد آهنی یا آیرون‌ من (iron man) ساخته است که با همکاری کامل بین ذهن، بدن و فناوری عمل می‌کند. براونینگ از این جت پوشیدنی برای نزدیک‌تر کردن رویای داستان‌های علمی تخیلی به واقعیت کمک گرفته است. 

ریچارد براونینگ مخترع جت پوشیدنی آیرون من و بنیان‌گذار موسسه گراویتی (Gravity) است که از چند سال پیش تاکنون روی این اختراع کار می‌کند. براونینگ جت پوشیدنی خود را برای نمایش و فروش در فروشگاه خرده‌فروشی سلفریجز بریتانیا قرار داده است. کسانی که برای خرید نسخه واقعی پول کافی ندارند، می‌توانند از هدست اچ‌تی‌سی وایو (htc vive) بهره ببرند و با استفاده از فناوری واقعیت مجازی پرواز کنند. 

Iron Man jet suit / جت پوشیدنی آیرون من مرد آهنی

اکنون زمان فوق‌العاده‌ای برای کسانی است که دوران کودکی خود را با رویای پرواز و دسترسی به دستگاه‌های پرواز شخصی گذرانده‌اند. ایوس روسی با بال مجهز به جت خود پرواز می‌کند؛ فرانکی زاپاتا با بهره‌گیری از تخته پرنده (هاوربرد) خود و دیوید مایمن نیز با جت‌پک سری JB به رویای دیرینه خود دست یافته‌اند. در حال حاضر دیگر چنین چیزی رویا نیست و به یک واقعیت تبدیل شده است. افرادی که دوست دارند در آسمان پرواز کنند، باید بدانند که این دستگاه‌ها در حال پیشرفت هستند و تا چند سال آینده به بلوغ فناوری خواهند رسید. 

مقاله‌های مرتبط:

در حال حاضر هیچ ابزار ایمنی برای مواقع سقوط وجود ندارد؛ در صورتی که فرد از ارتفاعی پایین‌تر از ۳۰ متر سقوط کند، حتی سریع‌ترین چتر نجات بالستیک نیز نمی‌تواند مانع از برخورد با زمین شود. در حالی که بسیاری از خلبانان جت پوشیدنی، تخته پرنده (جت‌برد) و جت‌پک دوست دارند زمان زیادی به پرواز اختصاص دهند، هیچ ابزار ایمنی برای آن‌ها قابل تصور نیست. به همین علت آن‌ها همیشه در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند تا خطر جانی برایشان به بار نیاورد. شاید در آینده و با تصویب مقررات ایمنی چنین دستگاه‌هایی، شاهد رشد کیفیت و افزایش ایمنی پوشیدنی‌های پرنده باشیم.

کسانی که علاقه زیادی به پرواز با جت پوشیدنی دارند، می‌توانند این وسیله پرنده ۱۰۵۰ اسب بخاری را با قیمت ۴۴۷،۰۰۰ دلار از فروشگاه سلفریجز لندن خریداری کنند. علاوه بر آن، به کمک واقعیت مجازی می‌توان بدون خرج کردن پول، پرواز با جت پوشیدنی ریچارد براونینگ را یاد گرفت. اگرچه لذت واقعی پرواز در شرایط مجازی بدست نمی‌آید، اما همین هم می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مندان به پرواز رقم بزند.

دانلود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جت پوشیدنی مرد آهنی با قیمت ۴۴۷ هزار دلار، تولید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..