تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لامبورگينى اونتادور SVJ, رکورددار نوربرگ رینگ شد

سرانجام، پس از چند تلاش ناموفق، لامبورگینی اونتادور SVJ موفق به شکست رکورد پورشه 911GT2 RS در پیست نوربرگ‌رینگ شد.

بالاخره پس از انتشار تیزرهای مختلف، از تلاش‌ سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور SVJ برای رکوردشکنی در پیست نوربرگ‌رینگ، اتفاقی که انتظار داشتیم به وقوع پیوست. ساعاتی پیش، یکی از بهینه‌ترین نسخه‌های سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور با نسخه سوپرولوچه جوتا (SVJ) توانست با ثبت زمان ۶ دقیقه و ۴۴.۹۷ ثانیه، رکورد پیشین پورشه 911 GT2 RS را جابجا کند. رکورد خودروی سوپراسپرت برقی نیو EP9 نیز ۶ دقیقه و ۴۵.۹ ثانیه بود، که با ثبت رکورد سرعت لامبورگینی اونتادور کمرنگ شد.

Lamborghini Aventador SVJ / سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور SVJ

پس از حضور لامبورگینی هوراکان پرفورمانته در نوربرگ‌رینگ و ثبت زمان ۶ دقیقه و ۵۲.۰۱ ثانیه، سوپراسپرت‌ساز ایتالیایی اطمینان داد که هیچ خودرویی نمی‌تواند در مقابل محصول جدید این شرکت رکوردشکنی کند. اگرچه ویدئوی کامل رکوردشکنی لامبورگینی اونتادور SVJ منتشر نشده است، اما استفاده از دوربین‌های داخلی و خارجی، تجهیزات ساخت شرکت ریس‌لوجیک و حضور مارکو ماپلی پشت فرمان خودنمایی می‌کند.

Lamborghini Aventador SVJ / سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور SVJ

خودروی سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه جوتا تا ماه آینده به نمایش درخواهد آمد. از جمله ویژگی‌های برجسته سوپرولوچه جوتا می‌توان به سیستم آیرودینامیکی فعال لامبورگینی (ALA)، بدنه سبک‌وزن و نسبت وزن به قدرت مناسب اشاره کرد. سیستم آیرودینامیکی ALA به لامبورگینی اونتادور SVJ اجازه می‌دهد تا با تزریق هوا در اطراف بدنه خودرو، نیروی روبه‌پایین را در شرایط رانندگی مختلف تغییر دهد. همچنین به لطف استفاده از مواد سبک‌وزن در ساخت خودروی سوپراسپرت، نسبت وزن به قدرت به ۱.۹۸ بهبود می‌یابد؛ این نسبت در مدل سوپرولوچه به ۲.۰۳ می‌رسد.

Lamborghini Aventador SVJ / سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور SVJ

Lamborghini Aventador SVJ / سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور SVJ Lamborghini Aventador SVJ / سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور SVJ Lamborghini Aventador SVJ / سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور SVJ Lamborghini Aventador SVJ / سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور SVJ مقاله‌های مرتبط:

سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور SVJ دارای شاسی مستحکم‌تری نسبت به مدل سوپرولوچه است و خودروساز ایتالیایی از سیستم تمام چرخ محرک و فرمان عقب در آن بهره می‌برد. این قابلیت‌ها به اونتادور SVJ کمک می‌کنند تا عملکرد بسیار مناسبی در سرعت‌های بالا از خود نشان دهد. روی رینگ‌ها از لاستیک‌های سفارشی پیرلی P Zero Corsa استفاده می‌شود و لاستیک P Zero Trofeo R نیز به عنوان گزینه اختیاری مطرح شده. است. 

لامبورگینی هنوز جزئیات زیادی در مورد پیشرانه سوپراسپرت اونتادور SVJ ارائه نکرده است، اما اظهارت اولی مرییج نشان می‌دهد که از پیشرانه خورجینی ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری با توان ۷۶۰ اسب بخار (تنها ۲۰ اسب بخار بیش‌تر از مدل سوپرولوچه) قدرت بهره می‌برد. گشتاور تولیدی پیشرانه در ۶۷۵۰ دور بر دقیقه نیز با افزایش ۲۵ واحدی از ۷۲۰ به ۷۴۵ نیوتن‌متر می‌رسد. از جمله امکانات خودروی سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور SVJ می‌توان به ورودی و لوله‌های سوپاپ تیتانیومی، اگزوز جدید با قابلیت کاهش فشار برگشتی و سیستم پرخوران اشاره کرد. هنوز هم از جعبه دنده دستی تک‌کلاچه در این سوپراسپرت فوق‌سریع استفاده می‌شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لامبورگينى اونتادور SVJ, رکورددار نوربرگ رینگ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..