تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت بازی استقلال و پیکان

استقلال تهران با لشکری از مصدومان امشب در برابر شاگردان مجید جلالی صف آرایی خواهد کرد.

نخستین تقابل استقلال تهران و پیکان تهران در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را عادل فردوسی پور مجری برنامه پرمخاطب نود گزارش خواهد کرد؛ این دیدار در شرایطی از ساعت ۲۰:۴۵ امروز (جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷) از شبکه سه سیما به صورت زنده از ورزشگاه آزادی تهران پخش خواهد شد که شاگردان وینفرد شفر در استقلال تهران با لشکری از مصدومان و با امید به استفاده از بنزین سبز خود در خانه به مصاف تیم پر مهره پیکان تهران خواهمد رفت.

پیکانی‌ها توانسته‌اند با جذب بازیکنان نظیر شیخ ویسی، قاضی، آل کثیر و نریمان جهان خود را آماده لیگ هجدهم کنند و استقلالی‌ها نیز به دنبال این هستند تا پس از دو فصل ناموفق، بتوانند آغازی قدرتمند در لیگ برتر داشته باشند و پایاپای سایر رقبا کار خود را دنبال کنند؛ قضاوت این مسابقه برعهده موعود بنیادی فر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت بازی استقلال و پیکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..