تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




World of Warships Blitz v1.6.0

World of Warships Blitz یک بازی اکشن رایگان برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی می‌باشد که از سوی توسعه‌دهنده Wargaming به سبک چندنفره وسیع آنلاین ارائه گردیده است. این بازی بر اساس بازی رایانه‌ای با همین نام ساخته شده که جوایز زیادی را از آن خود نموده بود.

این بازی اکشن و استراتژی نبردهای دریایی جنگ جهانی دوم را از رایانه به گوشی‌ها و تبلت‌ها آورده و اکشن سرعتی و بسیار فراگیر را به شما ارائه می‌کند.

حالا هرکجا که باشید می‌توانید نیروی تخریبی مهیب انواع کشتی‌های جنگی، رمزناوها و حتی ناوهای هواپیمابر را تجربه کرده و مستقیماً وارد نبردهای سریع و پر از اکشن ۷ به ۷ شوید!

یک بازی به معنای واقعی رایگان. بدون تایمر، نوارهای انرژی و یا سوخت. می‌توانید هر چقدر که خواستید و هر موقع که خواستید از بازی بر روی دستگاه خود لذت ببرید.

تغییرات نسخه ۱٫۶٫۰ :

رفع برخی تغییرات برای جذاب تر کردن بازی

کم شدن سرعت کشتی های در حال انحراف

بهتر شدن تعادل کشتی های مختلف بازی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «World of Warships Blitz v1.6.0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..