تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Bomber Friends 2.23 – بازی اکشن “دوستان بمب افکن” اندروید + مود

دانلود امروز 9+

آخرین آپدیت جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷

2

نسخه 2.23

دوست داشتن 29

Bomber Friends v2.23 + Mod – بازی اکشن دوستان بمب گذار مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین

Bomber Friends – دوستان بمب افکن بازی جالب، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازی سازی Hyperkani برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از پرطرفدارترین بازیهای اکشن به شمار می رود که امروز به درخواست شما عزیزان تصمیم به معرفی آن کرده ایم! بازی دو حالت تک نفره و چند نفره را شامل می شود که در ان شمایید و بمب هایی که در اختیار دارید ؛ در حالت تک نفره با استفاده از بمب های خود بلوک ها و آجرهای مختلف را منفجر کنید و علاوه بر جمع آوری ایتم های خاص، مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و در حالت چند نفره با دوستان خود از سراسر جهان به رقابت بپردازید! دوستان شما و خودتان در صفحه نمایش حضور دارید و باید با سرعت عمل بالای خود ان ها را منفجر کنید و یکی از جذاب ترین بازیهای اکشن را تجربه کنید! اگر به دنبال یک بازی اکشن با گیم پلی منحصر به فرد و متفاوت هستید که برای ساعت ها بتواند شما را سرگرم کند بدون شک Bomber Friends بهترین انتخاب است! اگر از بازیهای خوشنت امیز خسته شده اید و به دنبال یک بازی اکشن خاص هستید به هیچ وجه بازی جذاب Bomber Friends را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Bomber Friends اندروید :

امکان بازی با دوستان به صورت چند نفره تا 8 نفر حالت تک نفره با بیش از 300 مرحله متنوع در 6 جهان خاص جمع آوری بوسترها و آیتم ها برای افزایش قدرت امکان سفارشی سازی شخصیت اصلی بازی کنترلرهای لمسی عالی برای هدایت شخصیت ها طراحی عالی با صداگذاری مهیج و ساخت عالی

بازی Bomber Friends هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه مود حضور شما عزیزان معرفی نموده ایم ؛ شما قادر هستید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان و با لینک مستقیم اقدام به دانلود آن از سرورهای پرسرعت سایت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.23 :

* ویژگی های تابستان + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

Bomber Friends Android Games




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Bomber Friends 2.23 – بازی اکشن “دوستان بمب افکن” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..