تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۸۸ درصدی بارش‌های تابستانه در ایران

میزان بارش‌های تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهشی ۸۸ درصدی داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آمار رسمی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران، از ابتدای تیرماه 97 تا پایان نخستین ماه تابستان، 0.5 میلمتر بارش در ایران ثبت شد.

ثبت 0.5 میلیمتر بارش در تیرماه 97 در حالی است که در تیرماه 96 میزان بارش های ثبت شده در کشور 4.1 میلیمتر بود. در واقع میزان بارش های تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهشی 88 درصدی داشت.

در پایان تیرماه 97، مجموع بارش های ایران در سال آبی جاری به 167.2 میلیمتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهشی 27.4 درصدی و نسبت به متوسط درازمدت کاهشی 30.7 درصدی داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۸۸ درصدی بارش‌های تابستانه در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..