تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به علت افزایش قیمت قیر، تولید انحصاری آسفالت متوقف شد/ با دستور شهردار تبریز مناطق از بیرون آسفالت خریدند/ عملیات لکه‌گیری و درزگیری از هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ،  حسن منیری‌فر  در پاسخ به این سوال که وعده‌ی شهردار تبریز در آغاز نهضت آسفالت به کجا رسید و علت تعلل در این حوزه چیست، ابراز داشت: کمبود آسفالت موضوعی کشوری است و تنها در تبریز محدود نمی‌شود اما با این وجود ما تمام تلاش‌مان را برای تهیه آسفالت می‌کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: ماده اولیه قیر یعنی «وکیوم باتوم» در پالایشگاه تبریز تولید و جهت تبدیل به قیر به پالایشگاه‌های خصوصی ارسال می‌شود و شهرداری تاکنون برای تولید قیر کارخانه‌ای احداث نکرده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری آسفالت ندارد، تصریح کرد: این مشکل را حل کرده‌ایم و امروز نیز 2 هزار تن آسفالت به میدان آذربایجان و محدوده پاسداران ارائه خواهد شد.

وی بیان داشت: طبق دستور شهرداری تبریز تمامی مناطق موظف به خرید آسفالت از خارج از مجموعه شده‌اند تا مشکلی پیش نیاید، در ابتدا می‌خواستیم خودمان به صورت انحصاری آسفالت تولید کنیم اما از آنجایی که قیمت قیر هر روز بالا می‌رود، ترجیح دادیم نیازمان را با خرید تامین نماییم.

این مقام مسئول با بیان اینکه از هفته آینده آسفالت‌ریزی‌ها تدام خواهد یافت و تا زمان بارش برف و باران، ترمیم معابر پایان نمی‌پذیرد، توضیح داد: در تبریز جاده خاکی نداریم اما برای بهبود مسیرها قراردهایی جهت درزگیری منعقد شده است تا بیشتر لکه‌گیری صورت گیرد.

وی در پایان به کند و کاو ایستگاه‌های بی‌آرتی اشاره و اظهار کرد: کارگران به صورت شبانه‌روزی و علی‌رغم وجود ترافیک و تردد اتوبوس‌ها در حال فعالیت هستند و بعد از اتمام عملیات روبرداری، بتن‌ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به علت افزایش قیمت قیر، تولید انحصاری آسفالت متوقف شد/ با دستور شهردار تبریز مناطق از بیرون آسفالت خریدند/ عملیات لکه‌گیری و درزگیری از هفته آینده آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..