تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحلیل پاسخ سردار سیلمانی به ترامپ توسط یک عضو کمیسیون امنیت ملی

تحلیل پاسخ سردار سیلمانی به ترامپ توسط یک عضو کمیسیون امنیت ملیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخ سرلشکر قاسم سلیمانی به ترامپ، گفت: آنچه سرلشکر سلیمانی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا، واقعیتی که بود که آمریکایی‌ها باید از آن مطلع می‌شدند.

وی با بیان اینکه، آمریکا به‌قدرت، شجاعت و تدبیر و هوشیاری نیروی قدس سپاه آگاه است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند که مقابله با نیروی قدس بسیار سخت است و ارتش آمریکا در مواجه با مستشاران نیروی قدس در منطقه همواره مغلوب شده است.

نقوی گفت: وقتی آمریکا نمی‌تواند با امکانات و نیروی انسانی بالا در برخی کشورهای منطقه حریف مستشاران و استراتژیست‌های برجسته نیروی قدس شود، پس حتماً در یک نبرد علنی هیچ حرفی برای گفتن نخواهد داشت؛ البته ما از هیچ جنگی استقبال نمی‌کنیم و دکترین ما بر اساس دکترین دفاعی ترسیم‌شده است منتهی درصورتی‌که آمریکایی‌ها بخواهند اقدامی را علیه ملت ایران کلید بزنند طبیعی است که این تمام نیروها اعم از نیروی قدس با تمام توان به داشته‌های آمریکا حمله خواهد کرد و این مهم قابل‌انکار نیست.

بیشتر بخوانید: سردار سلیمانی خطاب به آمریکا: یادتان رفته برای سربازانتان پوشک بزرگسال تهیه می‌کردید؟ + فیلم

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: سرلشکر سلیمانی پیام‌های مهم و سربسته‌ی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا طرح کرد که نزدیکی نیروهای ایرانی به آنها ازجمله آن است لذا انتظار می‌رود رئیس‌جمهور آمریکا پیش از هرگونه اظهارنظر درباره ایران نسبت به پیام‌های فرمانده نیروی قدس سپاه تأمل لازم را داشته باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

تحلیل پاسخ سرلشکر سیلمانی به ترامپ توسط حسین نقوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحلیل پاسخ سردار سیلمانی به ترامپ توسط یک عضو کمیسیون امنیت ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..