تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه یک آرایشگر حرفه‌ای شویم؟

برترین‌ها - ترجمه از پردیس بختیاری: آرایش کردن کار ساده ای نیست. شاید شما تمام تلاش تان را می کنید تا مانند آرایشگران حرفه ای عمل کنید اما در نهایت می بینید که آنچه انتظارش را داشتید، زمین تا آسمان با نتیجه کارتان تفاوت دارد. برای داشتن یک آرایش صورت ایده آل، باید ترفندهایی را به کار گیرید. اگر دوست دارید از رازهای آرایشی افراد حرفه ‌ای باخبر شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

با این ترفندها، یک آرایشگر حرفه‌ای شوید

استفاده از لوز پودر قبل از کرم پودر

همانطور که همه ما می دانیم اساس هر آرایشی، پرایمر، مرطوب کننده یا سرم است اما برخی از آرایشگران از لوز پودر برای کل صورت استفاده می کنند. بدین صورت که آنها با شتی لوز پودر را به کل صورت می مالند. این شیوه باعث می شود که کرم پودر شما در برابر رطوبت و تعریق مقاوم باشد. بنابراین فراموش نکنید که قبل از زدن کرم پودر و شروع آرایش، از لوز پودر استفاده کنید تا آرایش ساعت ها روی صورت تان ثابت بماند.

پرایمر سایه چشم برای لب ها

طبیعی ست که شما هم پرایمر چشم را برای پلک هایتان استفاده کنید اما می دانید که آن را می توانید برای لب هایتان هم به کار گیرید؟ برای این منظور قبل از زدن رژ، پرایمر را روی لب هایتان بمالید. با این شیوه رژ لب تان تا ساعت های طولانی روی لب هایتان باقی خواهد ماند.

فر کردن مژه مصنوعی

این روزها استفاده از مژه مصنوعی تبدیل به یکی از مدهای سال شده است. اما اگر دقت کرده باشید، بسیاری از این مژه ها، به علت سنگینی زیاد، بدون حالت و صاف روی چشم ها قرار می گیرند و در نتیجه چشم های شما را کوچک تر نشان می دهند. بهترین شیوه آن است که ابتدا مژه های خودتان را فر کنید، سپس مژه مصنوعی را به چشم هایتان بچسبانید و بار دیگر کل آن را به کمک فرمژه حالت دهید.

یکی دیگر از ترفندها آن است که قبل از فر کردن مژ هایتان، فرمژه را زیر آب گرم بگیرید. با این شیوه نه تنها مژه هایتان بیشتر حالت می گیرد، بلکه مدت زمان بیشتری نیز حالت خود را روی چشم هایتان حفظ می کند.

با این ترفندها، یک آرایشگر حرفه‌ای شوید

به پایین نگاه کردن هنگام آرایش چشم

هنگام آرایش چشم، بهتر است به پایین نگاه کنید. وقتی شما به روبه رو نگاه می کنید، آرایش کردن چشم ها برایتان سخت می شود. بنابراین به جای این که در آینه نگاه کنید، آینه را در زیر چشم هایتان را روی پاهایتان قرار دهید. این مدل آرایش فایده دیگری هم دارد، این که خط چشم را راحت تر، به دور از مزاحمت مژه هایتان، می کشید.

استفاده از برق لب برای لب پایینی

شاید شما به زدن یک رژ روی لب هایتان کفایت کنید اما اگر می خواهید لب هایتان جذابیت بیشتری داشته باشند، باید چند ترفند دیگر را نیز به کار گیرید. برای این منظور باید ابتدا خط لبی تیره تر از رنگ لب هایتان بردارید و آن را به دور لبان تان بکشید. سپس رژتان را، که رنگ اش کمی از رنگ خط لب تان ملایم تر است، بزنید. در آخر یک برق لب بردارید و آن را در وسط لب های پایینی تان بکشید تا با درخششی که به لب هایتان می دهد، جذابیت تان را دو برابر کند.

با این ترفندها، یک آرایشگر حرفه‌ای شوید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه یک آرایشگر حرفه‌ای شویم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..