تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Flip Master v1.7.14

Flip Master بازی نهایی ترامپولین برای دستگاه‌های موبایل است! با استفاده از انواع حرکات و پرش‌ها در حیاط پشتی خود بر ترامپولین مسلط شده و تمرین کنید تا به استاد ترامپولین تبدیل شوید!
با یک موتور سفارشی و فیزیک متحرک سبک رگ‌دال، این بازی پویاترین و سرگرم‌کننده‌ترین تجربه ترامپولین که تاکنون ساخته شده را به شما ارائه می‌کند! قوانین فیزیک را به مبارزه بطلبید و خود را اثبات نمایید!
مهارت‌های خطرناک و جالب را آزاد کنید! پشتک زدن و بیش از ۱۰ نوع حرکت نمایشی دیگر در کف دستان شماست!
تعداد فراوانی آیتم قدرتی برای انتخاب! توپ دارو و یا مکعب فومی را انتخاب کرده و مهمانی پریدن را آغاز کنید! باران سکه طلا ببارید و بسیاری دیگر!
شخصیت‌های شگفت‌انگیز خود را انتخاب کرده، ارتقاء دهید و سفارشی‌سازی نمایید، به عنوان یک ورزشکار بپرید و به ارتفاعات شگفت‌انگیز برسید! هر شخصیت دارای فیزیک منحصربه‌فرد خود می‌باشد!
بهترین حرکات خود را به دوستان خود نشان دهید! بهترین حرکات و خنده‌دارترین سقوط‌های خود را ضبط کرده و به دنیا نشان دهید چه کسی بر ترامپولین مسلط است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Flip Master v1.7.14»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..