تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود رمان پیک موتوری

دانلود رمان پیک موتوری

دانلود رمان پیک موتوری

دانلود رمان پیک موتوری

خلاصه : 
داستان پسری به نام هیراد که دنبال کار میگرده و با کار پیک موتوری مواجه میشه و در پی این کار با اتفاقاتی رو به رو میشه که مسیر زندگیشو تغییر میده..

پیشنهاد می شود

دانلود رمان آباد و چور اختصاصی یک رمان

مقدمه :
می دانی؟
یک وقت هایی بایدروی یک تکه کاغذ بنویسی تـعطیل است!
و بچسبانی پشت شیشه ی افکارت…
باید به خودت استراحت بدهی
دراز بکشی
دست هایت را زیر سرت بگذاری
به آسمان خیره شوی و بی خیال سوت بزنی..
در دلت بخندی به تمام افکاری که پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند
آن وقت با خودت بگویی :
بگذار منتظر بمانند!

قسمتی از متن رمان :

روزنامه رو تو دستم مچاله کردم و انداختم کنار، هه ،نه، انگار کار واسه ما پیدا نمیشه؛یک ساعته دارم صفحه نیازمندی هارو زیر و رو می کنم؛چنگی تو موهام زدمو همونجور که جلوی دکه روزنامه فروشی نشسته بودم سیگارمو گوشه لبم گذاشتم و با فندک فکستنی ته جیبم روشنش کردم ؛ پک محکمی به سیگار زدمو چشم دوختم به خیابون که پر از ادم و ماشینه ؛ خدایا چی می شد یکی از این ماشینا مال من بود؛ یه پک دیگه به سیگارم زدم ؛ کاش تو روش وای نمیسادم ؛ اخه یارو دیوونه بود ؛ یه پک دیگه ؛ کاش باهاش دعوا نمی کردم ؛ دودشو با نفسم همزمان بیرون دادم جعبه ی پر از سیگارو تو جیبم گذاشتم و بلند شدم، چیکار کنم؟
پوفی کردم و سیگارو از گوشه لبم برداشتم و زیر پام لهش کردم ، عمرا برم معذرت خواهی ، شده از گشنگی بمیرم نمی رم منت اون ایکبیرو بکشم ؛ حقش بود می زدم چیدمان صورتشو پایین میوردم.
رو موتور نشستم و راه افتادم

پیشنهاد می شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود رمان پیک موتوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..