تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب اعتصاب رانندگان در محور‌های خوزستان

خبرگزاری ایسنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به انتشار مطلبی در خصوص اعتصاب و ایجاد مزاحمت رانندگان در محورهای مواصلاتی خوزستان گفت: وضعیت محورهای مواصلاتی استان خوزستان عادی است.

سرهنگ علی قاسم پور با اشاره به انتشار مطلبی در خصوص اعتصاب و ایجاد مزاحمت رانندگان در محورهای مواصلاتی استان خوزستان، اظهار کرد: اخبار منتشر شده در فضای مجازی جنبه روانی داشته و سندیت ندارد.

قاسم پور افزود: نیروی انتظامی با استفاده از تمام ظرفیتهای پلیس برای تامین امنیت جاده ای اقدام کرده است. وضعیت محورهای مواصلاتی استان خوزستان عادی است و تردد به سهولت انجام می پذیرد.

وی اظهار کرد: در این ایام محورهای تردد دستخوش ناآرامی نبوده و بحمدالله امنیت در جاده های استان خوزستان برقرار است و هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه موردی سریعا با پلیس 110 تماس گرفته تا اقدام لازم انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب اعتصاب رانندگان در محور‌های خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..