تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در فرآیند ترمیم کابینه از افرادی مومن ، انقلابی ، متعهد ، متخصص و البته جوان استفاده شود

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود عنوان شد؛

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در طی بیانیه ای در فرآیند ترمیم کابینه از ریاست محترم جمهور خواستار انتخاب افرادی مومن ، انقلابی ، متعهد ، متخصص و البته جوان شدند.

به  گزارش خبرگزاری بسیج در شاهرود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در طی بیانیه ای در فرآیند ترمیم کابینه از ریاست محترم جمهور خواستار انتخاب افرادی مومن ، انقلابی ، متعهد ، متخصص و البته جوان شدند.
متن این بیانیه به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز پس از گذشت حدود شش سال از طرح موضوع مذاکره با مظهر استکبار ، آمریکای جنایتکار، به همان مرحله ای رسیده ایم که رهبر معظم انقلاب از آغاز مذاکرات برجام و در طی روند مذاکرات به روشنی تبیین و مکررا گوشزد می نمودند. وآن اینکه اگر این بدعهدان بدسابقه خرشان از پل بگذرد بر میگردند و به ریش شما می خندند و این خصلت اختصاص به این دولت و آن دولت امریکا ندارد.

البته این آینده نگری دقیق از جمله شاخصه های مهم رهبری است که نشات گرفته از بینش کامل و همه جانبه نسبت به دشمنان اسلام و انقلاب می باشد و صد افسوس که فقدان این بصیرت نقطه ی ضعف گروهی از مسئولان در آن برهه ی زمانی بود.

اما به قول معروف ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است!

جای بسی خرسندی است که نهایتا ریاست محترم جمهور ،هرچند کمی دیر، به اشتباه راهبردی دولت خویش در زمینه ی دلبستگی به عهد و پیمان دشمن بدعهد پی بردند. البته جای شگفتی است که مواضع ضد آمریکایی غارنشینان لرزان این بار از زبان ریاست محترم جمهور ساری و جاری می گردد! سخنانی که تا مدتها مهر خاموشی بر دهان گویندگانشان می زدند.

اما خواهش امروز ما از ریاست دولت دوازدهم این است که این بار پیشنهاد نخبگان و دانشجویان انقلابی را شنیده و از منظر خیرخواهانه به آن بنگرید.

کلام ما دانشجویان بسیجی با جنابعالی نکته ای بیش نیست و آن اینکه به رهنمون های رهبری حکیم انقلاب در باب انتخاب مسئولان و تیم اقتصادی توجه ویژه نموده و در فرآیند ترمیم کابینه از افرادی مومن ، انقلابی ، متعهد ، متخصص و البته جوان استفاده نمایید. در غیر اینصورت ، صرف جابجایی اشخاص سود چندانی در بر نخواهد داشت.

والسلام علی من اتبع الهدی

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در فرآیند ترمیم کابینه از افرادی مومن ، انقلابی ، متعهد ، متخصص و البته جوان استفاده شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..