تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از ظرفیت های اردوهای جهادی به منظور حل معضلات فرهنگی و اجتماعی روستاها

در گفت و گو با مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان گرمسار عنوان شد ؛

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان گرمسار استفاده هرچه تمام تراز ظرفیت های اردوهای جهادی به منظور حل معضلات فرهنگی و اجتماعی روستاها را اولین اولویت این طرح بزرگ عنوان کرد.

محسن شادلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار اظهار داشت: ما مهمترین هدف برگزاری اردوهای جهادی در دانشگاه  شهرستان گرمسار را حل مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی روستاها عنوان و خاطرنشان کرد: در طی تابستان سال جاری اردوهای جهادی دانشگاه های این شهرستان در قالب 11 گروه و به صورت 3000 نفر روز برگزار می شود.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان گرمسار عنوان داشت: این طرح در بازه زمانی سه ماهه و از ابتدای تیر ماه آغاز گردیده و تا پایان شهرویور ماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در پایان این دیدار عنوان کرد: اردوهای جهادی تابستان 97 بسیج دانشجویی استان سمنان در زمنیه های مختلف اعم از عمرانی ، فرهنگی ، آموزشی و دامپزشکی در روستاهای شهرستان های گرمسار و آرادان برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از ظرفیت های اردوهای جهادی به منظور حل معضلات فرهنگی و اجتماعی روستاها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..