تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داروهای تاخیری مفید برای جلوگیری از زودانزالی + درمان زودانزالی مردان

داروهای تاخیری مفید برای جلوگیری از زودانزالی + درمان زودانزالی مردان داروهای تاخیری مفید برای جلوگیری از زودانزالی

داروهایی که مشکل زودانزالی مردان را درمان میکند چیست ؟

برای درمان زود انزالی مردان چه باید کرد ؟

زودانزالی مردان باعث کاهش لذت در رابطه زناشویی خواهد شد و ممکن است طرف مقابل دچار سردی در رابطه شود. برای طولانی تر شدن رابطه زناشویی و برطرف کردن مشکل زود انزالی با ما همراه باشید …

یکی از مشکلات برخی مردان در هنگام رابطه جنسی طول مدت زمان رابطه است و مشکل زودانزالی تعداد زیادی از مردان را اذيت میدهد . دراین پست با معرفی قرص هاي تاخیری و موثر در درمان زودانزالی با شما هستیم. داروهای موثر برای تاخیر در انزال مردان هنگام رابطه جنسی را در ادامه ي این مطلب میشناسید . با ما در سایت تالاب همراه باشید.

عده اي از دارو ها هستند که برای درمان زودانزالی مردان حین رابطه جنسی با همسر استفاده می‌شوند. البته بهتر است که زودانزالی بوسیله روش هاي‌ ذهنی حل شود.

به گزارش تالاب: زود انزالی یا زود ارضایی به مشکلی گفته می‌شود که در ان مرد قبل از انچه خود و همسرش میخواهند منی از بدنش خارج شده و به انزال برسد. اگر این مشکل همیشگی نباشد جای نگرانی نیست

درصورتیکه زود انزالی که یا همان زود ارضایی، همیشگی نباشد جای نگرانی نیست و فقط زمانیکه زود انزالی همیشگی بوده و قبل از این که رابطه جنسی را شروع کنید و یا زمانیکه تازه رابطه جنسی را شروع کرده‌اید، رخ دهد، می‌شود به ان زود ارضایی گفت. چندین عامل برروی انزال تاثیر می‌گذارد، بهمین دلیل بهترین درمان انزال زودرس یا زود ارضایی ترکیبی از درمان هاي‌ ذهنی، دارویی و تکنیک هاي‌ جنسی می‌باشد و فقط نباید از قرص هاي‌ تاخیری استفاده نمود.

دراین مقاله قصد داریم به بررسی داروهایی که بطورمعمول برای درمان زود انزالی یا زود ارضایی « در مردان انزال همواره همراه با ارضاء جنسی می باشد» استفاده می‌شوند، بپردازیم.

هیچ دارویی بطور خاص از طرف سازمان غذا و دارویی ایالات متحده «FDA» برای درمان زود ارضایی تایید نشده است، بااینحال می‌توان از داروهای مختلف برای درمان این مشکل استفاده نمود. داروهای مهارکننده انتخابی بازجذب سروتونین «SSRIs» و داروهای ضدافسردگی حاوی تاثیرات مشابه SSRI از همه ی موفق تر می باشند. از کرم هاي‌ بی حس کننده که حاوی بی حس کننده هاي‌ موضعی هستند نیز می‌توان در بعضی از موارد استفاده نمود.

داروهای تاخیری مفید برای جلوگیری از زودانزالی + درمان زودانزالی مردان

داروهای جلوگیری از زودانزالی

بهترین داروهایی درمان زودانزالی

1- مهارکننده انتخابی بازجذب سروتونین

این نوع داروها یکی از انواع قرص هاي‌ تاخیری بوده که از انها برای افزایش طول رابطه جنسی و انزال استفاده می‌شود. عوارض جانبی مهارکننده هاي‌ انتخابی بازجذب سروتونین یک از مواردی می‌باشد که هنگام انتخاب آن ها بعنوان داروی تاخیری باید به آن ها توجه نمود.

این تاثیرات جانبی شامل عوارض روانی و عصبی، واکنش هاي‌ پوستی، اثرات آنتی کولینرژیک، نوسان در وزن بدن، تداخلات دارویی و تاثیرات جانبی جنسی «به جز انزال زودرس»؛ هم چون کاهش میل جنسی و یا اختلال نعوظ می باشند. این داروها شامل موارد زیر می باشند:

2- پاروکستین «Paroxetine»

داروی پاروکستین یکی از انواع نیرومند داروهای SSRI بوده که میشود از ان برای درمان زود ارضایی استفاده نمود. احتمالا التیام حاصل از دارو تا ۳ هفته بعد از شروع مصرف خودرا نشان ندهد. اگر این قرص تاخیری تا شش هفته تاثیر خود بر زود ارضایی را نشان نداد و یا تاثیرات جانبی ان مشکل ساز شد، باید با دارویی دیگر جای گزین شود.

3- سرترالین «Zoloft»

داروی سرترالین یکی از انواع نیرومند داروهای SSRI بوده که میشود از ان برای درمان زود ارضایی استفاده نمود. احتمالا التیام حاصل از دارو تا ۳ هفته بعد از شروع مصرف خودرا نشان ندهد. اگر این قرص تاخیری نیز تا شش هفته تاثیر خود بر زود ارضایی را نشان نداد و یا تاثیرات جانبی ان مشکل ساز شد، باید با دارویی دیگر جای گزین شود.

4- سیتالوپرام «Celexa»

داروی سیتالوپرام یکی از انواع نیرومند داروهای SSRI بوده که می‌شود از ان برای درمان زود ارضایی استفاده نمود. احتمالا التیام حاصل از دارو تا ۳ هفته بعد از شروع مصرف خودرا نشان ندهد. اگر این قرص تاخیری تا شش هفته تاثیر خود بر زود ارضایی را نشان نداد و یا تاثیرات جانبی ان مشکل ساز شد، باید با دارویی دیگر جای گزین شود.

5- فلوکستین «Fluoxetine»

داروی فلوکستین یکی از انواع نیرومند داروهای SSRI بوده که می‌شود از ان برای درمان زود ارضایی استفاده نمود. احتمالا التیام حاصل از دارو تا ۳ هفته بعد از شروع مصرف خودرا نشان ندهد. اگر این قرص تاخیری تا شش هفته تاثیر خود بر زود ارضایی را نشان نداد و یا تاثیرات جانبی ان مشکل ساز شد، باید با دارویی دیگر جای گزین شود.

6- داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای

عده اي از داروهای ضد افسردگی، دارای علایم مشابهی هم چون داروهای SSRI هستند، بعضی از انواع خاص داروهای ضد افسردگی سه حلقه اي «TCAs» را میشود بعنوان داروی درمان زود ارضایی استفاده نمود. داروهای ضد افسردگی سه حلقه اي که بیشتر از بقیه در زمینه درمان زود ارضایی برروی ان تحقیق شده است کلومیپرامین بوده که شاید بیشتر از خیلی از داروهای SSRI برای این منظور مفید باشد.

7- داروهای بی حس کننده موضعی

کرم هاي‌ و داروهای بی حس کننده موضعی قادر به کاهش حساسیت و تحریک پذیری آلت بوده و باعث تاخیر در انزال می‌شود. این کرم ها و اسپری ها از کم خطر ترین داروهایی هستند که برای درمان زود ارضایی از انها استفاده میشود. در صورتیکه فرد حساسیت خاصی به این داروها نداشته باشد، عوارض جانبی سیستمیک کمی در پی دارند. لیدوکائین و پریلوکائین ۲٫۵ درصد از جمله داروهای بی حس کننده موضعی می‌باشد.

نحوه مصرف این کرم ها به‌ صورت استعمال خارجی روی پوست آلت، بخصوص سر آلت « حشفه » و قسمت زیرین آلت « از زیر حشفه تا حدودا ۵ سانت به سمت بیخ آلت که محدوده بسیار حساس پوست آلت است»

به‌ صورت اسپری پاششی و یا کرم مالیدنی می باشد، که میتواند با مشورت دکتر نیز مصرف شود. لازم به تذکر است که این قبیل داروهای بیحس کننده با بی حس کردن ناحیه تحریک پذیر آلت، عمل کرده و مانع زود انزالی می‌گردد و همچنین از لذت تماس جنسی نیز می کاهد و بعنوان درمان برای تحریک پذیری عصب ها و یا تحریک پذیری روانی، زود انزالی نمی باشد.

8- مهارکننده فسفودی استراز نوع 5

قرص هاي‌ مهارکننده آنزیم فوسفو دی استراز که امروزه با نام هاي‌ قرص هاي‌ ویاگرا، تادلافیل، سیلدنافیل و … معروف می باشند، با مکانیسم گشادکننده گی عروق بدن، به خصوص آلت تناسلی مرد باعث ایجاد نعوظ سفت می‌شوند، که امروزه به صورت روتین برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ و عدم سفت شده گی آلت تناسلی تجویز می‌شود.

جایگاه مهم این قرص ها در انزال زودرس به نقش تقویت کنندگی نعوظ و افزایش توانائی مرد جهت انجام نعوظ مکرر است. به صورت خلاصه قرص هاي‌ ویاگرا، تادلافیل و سیلدنافیل انزال رابه تأخیر نمی‌اندازند بلکه به فرد این توان را می‌دهند که بعد از انزال زودرس یک ربع تا نیم ساعت بعد از انزال، دوباره قدرت نعوظ داشته باشند، که در بار دوم مطمئناً انزال با تأخیر انجام میشود که به ان dabble sex می‌گویند.

مصرف داروهای درمان زود انزالی عوارضی از قبیل، سردرد، اختلال در دید و افروختگی ایجاد می‌کنند و لذا در افراد مبتلا به بیماری هاي‌ قلبی و عروقی و حتی سایرین، باید حتما با نظر دکتر تجویز شود.

داروهای تاخیری مفید برای جلوگیری از زودانزالی + درمان زودانزالی مردان

درمان زود انزالی مردان

خانومی ۲۰ ساله هستم و چند سالی است ازدواج كرده‌ام، همسرم اوایل خوب بود ولی مدتی است زود انزالی دارد و واقعا اذیت می‌شوم،  نه می‌خواهم و نه می‌توانم خیانت كنم! اما شدیدا عذاب می‌كشم.

راهنمایی می خواهم كه خودم را كنترل كنم. قرص و دارو هرچیزی که باشد، تنها راه را در سرکوب میدانم چون تحت فشارم، از حكمت خدا سر درنمی‌آورم چرا زنی مثل بنده باید این مشكل را داشته باشه، از طرفی می‌ترسم كارم به طلاق کشیده شود، خواهشا راهنماییم نمایید.

رابطه جنسی مطلوب از جمله فاکتورهای مهم در قوام و میزان رضایت زوجین از زندگی مشترک است. لذا شرایط شما قابل درک است اما متاسفانه زودانزالی موضوعی است که تعداد زیادی از افراد از ان رنج می‌برند و اختصاص به همسر شما ندارد.

به گزارش تالاب در عین حال باید توجه داشت که رضایت از زندگی مشترک در رابطه جنسی خلاصه نمیشود و لازم است سایر ابعاد روانی و عاطفی نیز در قضاوت افراد نسبت به زندگی مشترک لحاظ شود. به عبارت دیگر لازم است نقاط قوت زندگی مشترک و همسر نیز دیده شوند تا از میزان نارضایتی کاسته شود و اندیشه ناپاک خیانت از بین برود. خصوصیتی که بحمدالله شما از ان برخوردار هستید.

به هرحال برای برطرف کردن این ضعف لازم است علت ان تشخیص داده شود و مشخص شود که آیا ریشه روانی دارد یا ارگانیک و عضوی؟ این امر مستلزم ان است که همسرتان را متقاعد کنید تا با یک روان شناس گفت‌وگو کنند تا روشن شود که این موضوع زمینه روانی دارد یا خیر؟

توجه داشته باشید در تعداد زیادی از موارد زودانزالی از اضطراب ناشی می‌شود، بنابر این بررسی کنید که آیا همسرتان با دغدغه خاصی مواجه هستند یا خیر؟ ضمن این که لازم است توجه کنید که هرچقدر از رابطه خود با ایشان اعلام نارضایتی کنید، ممکن است به سطح اضطراب، ترس و احساس بی کفایتی وی افزوده شود و این امر نیز به زودانزالی دامن میزند. پس از سرزنش وی اجتناب کنید. درکنار این مسائل برای کم کردن سطح این معضل موارد زیر را دنبال نمایید؛

_ قرص ویاگرا میزان زودانزالی را کاهش میدهد. لازم است با تجویز و هماهنگی دکتر از این دارو استفاده شود.

_ از همسرتان بخواهید که در حین رابطه به موضوعی که نیاز به دقت و توجه دارد بیندیشد. مثلاً از شماره ۵۰۰ سه تا سه تا کم کنند!

_ حبس نفس و انقباض عضلات ناحیه لگن، می‌تواند از انزال زودرس پیشگیري کند.

_ از همسرتان بخواهید پیش از ارتباط کامل، لحظات و دقائقی رابه معاشقه « پیش نوازش» با شما اختصاص دهند.

_ فراگیری تکنیک کگل رابه وی توصیه کنید. این تکنیک به این نحو است که فرد در طول روز چند نوبت برای چند دقیقه عضلات ناحیه لگن را منقبض ودر ادامه رها میکند.

_ کاهش فاصله میان دفعات ارتباط، از شدت زود انزالی کم می‌کند.

_ توقف در حین ارتباط نیز از دیگر راههای موثر است.

دیگر مطالب ما در مورد زودانزالی را در پایین دنبال نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داروهای تاخیری مفید برای جلوگیری از زودانزالی + درمان زودانزالی مردان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..