تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممانعت آمریکا از ارسال تجهیزات ورزشی برای ورزشکاران کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه‏، دیپلمات های آگاه اعلام کردند آمریکا در برابر درخواست کمیته بین المللی المپیک برای انتقال تجهیزات ورزشی به کره شمالی با هدف آماده سازی ورزشکاران این کشور برای شرکت در مسابقات المپیک مانع تراشی کرده است.

توماس باخ (Thomas Bach)، رئیس کمیته بین المللی المپیک سوم ژوئیه از کمیته تحریم های سازمان ملل خواست اجازه دهد تجهیزات ورزشی مورد نیاز ورزشکاران کره شمالی به منظور کمک به آماده سازی آنها برای شرکت در بازی های المپیک به این کشور ارسال شوند.

هیئت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل روز چهارشنبه به اعضای شورای امنیت اطلاع داد آمریکا با ارسال تجهیزات ورزشی برای ورزشکاران کره شمالی مخالف است. کره شمالی به خاطر برنامه های موشکی و هسته ای به شدت از سوی سازمان ملل تحت نظارت قرار دارد که به موجب آن صادرات مواد خام اولیه به این کشور ممنوع و تحویل نفت به آن نیز به شدت محدود شده است.

همچنین بر اساس قطعنامه های سازمان ملل، کره شمالی از واردات اقلام لوکس که می تواند شامل تجهیزات ورزشی هم باشد منع شده است. مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه و پس از دیدار با اعضای شورای امنیت در نیویورک خواستار تداوم اجرای کامل تحریم ها علیه کره شمالی شد. پمپئو در این نشست مدعی شد تنها فشار حداکثری می تواند کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را به اجرای تعهدات و دنباله روی از قول هایش که در نشست سنگاپور و در جریان دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مطرح کرد وادار کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممانعت آمریکا از ارسال تجهیزات ورزشی برای ورزشکاران کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..