تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نمایشگاه نقاشی در نگارخانه استاد میرعلی تبریزی

ساعت: 10:29 منتشر شده در مورخ: 1397/05/04 شناسه خبر: 1390965

نمایشگاه طراحی و نقاشی آثار هنرجویان گالری نقاشی نخجوانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن نقاشان تبریز در نگارخانه استاد میرعلی تبریزی خانه فرهنگ گشایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در این نمایشگاه هنرجویان گالری نقاشی نخجوانی با عرضه ۳۵ اثر در سایزهای مختلف از ۱۰ هنرمند نقاش شامل ۲۴ اثر رنگ روغن در سبک رئال و امپرسیونیسم، ۳ اثر مداد رنگی و ۶ اثر آبرنگ و ۲ اثر سیاه قلم به‌‌ کار خود ادامه می‌‌دهد.

گفتنی است این نمایشگاه با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خانه فرهنگ تبریز گشایش یافته است.

این نمایشگاه از۳۱ تیر الی ۴ مرداد ماه ازساعت ۱۵ الی ۱۹ درنگارخانه استاد میرعلی تبریزی خانه فرهنگ برای بازید عموم علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نمایشگاه نقاشی در نگارخانه استاد میرعلی تبریزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..