تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت تمامی مطالبات گندم کاران تا آخر آبان ماه

شاعری افزود: بر اساس مکاتباتی که با دولت صورت گرفته است؛ پیش بینی می شود حداکثر تا آخر آبانماه تمامی مطالبات گندم کاران پرداخت شود.

شاعری درباره تاخیر در پرداخت مطالبات گندم کاران گفت: طبق قانون برنامه، دولت موظف است به ازای هر روز تاخیر در پرداخت مطالبات گندم کاران، مطابق روز شمار برای آنها جریمه دیرکرد محاسبه و پرداخت کند.

شاعری درپایان به موضوع کمبود کود در کشور اشاره کرد وگفت: ناهماهنگی هایی میان وزارتخانه های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و شرکت های پتروشیمی در زمینه حمل کود از بندر به نقاط مصرف به وجود آمده بود که سبب نارضایتی کشاورزان و کمبود یا گرانی کود شده بود که با دستور رئیس جمهور قیمت کود به حالت اول برگشت و مشکلات حمل و نقل هم رفع شد و می توان گفت که در آستانه حل مشکل کمبود کود در کشور هستیم.

انتهای پیام /گ

توضیحات رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس درباره مطالبات گندم کاران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت تمامی مطالبات گندم کاران تا آخر آبان ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..