تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تارتار: ما جزو تیم‌های مظلوم هستیم

ایسنا: مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری، گفت: اول یک عذرخواهی بدهکارم به خاطر این که در نشست خبری حضور نیافتم به دلیل مشکلات پرواز تیمم باعث شد این اتفاق بیفتد. تبریک می‌گویم به تیم فولاد، این تیم تیمی است که برای قهرمانی بسته شده، خوب هزینه کرده و در بخش حمله بازیکنان باکیفیتی دارند ولی ما امروز در این بازی بدشانس بودیم.

موقعی که نتیجه مساوی بود می‌توانستیم کار را به اتمام برسانیم و این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. موقعیت‌های صددرصد گلی که داشتیم باعث می‌شد که ما بتوانیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما از آن‌ها استفاده نکردیم و بازی را واگذار کردیم. قانون فوتبال است، اگر گل نزنی، گل می‌خوری و ما به خاطر همین مساله بازی را واگذار کردیم.

او در ادامه گفت: من تشکر می‌کنم از بازیکنانم که در این بازی تمام تلاش‌شان را کردند و خوب بازی کردند، واقعا آن‌ها مستحق باخت نبودند.

تارتار در ادامه گفت: کم تجربگی بازیکنان‌ ما در استفاده از موقعیت‌های گل هم تاثیرگذار بود که ما در این بازی نتوانیم آن‌طور که باید بازی کنیم. ما روی این بازیکنان کم تجربه کار می‌کنیم و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنیم ولی در نهایت این تیم‌های بزرگ هستند که این بازیکنان را با پول‌های خوب به خدمت می‌گیرند. این واقعا جنگ نابرابری است بین مربیان و تیم‌ها، یکسری تیم‌ها برای قهرمانی بسته می‌شوند و خوب هزینه می‌شوند تا بتوانند مدعی قهرمانی باشند ولی یکسری تیم‌های دیگر مظلم واقع می‌شوند و ما هم از آن دسته تیم‌ها هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تارتار: ما جزو تیم‌های مظلوم هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..