تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت جدید Honor View 10 و قابلیت‌های جدید آن +عکس

آپدیت جدید Honor View 10 و قابلیت‌های جدید آن +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی آپدیت جدیدی برای گوشی‌های Honor View 10 به نام EMUI 8.0.0.161 منتشر کرده است که چندین تغییر جدید در قابلیت‌های این گوشی به همراه دارد.

با این آپدیتی که برای گوشی‌های Honor View 10 ارائه شده است، فناوری EIS به دوربین این دستگاه اضافه می‌شود و با این فناوری ضبط ویدئو در گوشی بدون لرزش انجام خواهد شد. با انتشار این آپدیت گوشی‌های Honor به قابلیت ضبط مکالمه مجهز خواهند شد. آخرین ویژگی که با آپدیت جدید به این گوشی اضافه خواهد شد مد Ride است. با این مد در زمانی که دوچرخه‌سواری می‌کنید، دیگر گوشی مزاحم شما نخواهد شد. دستگاه هوشمند شما در این حالت به تماس گیرنده با پیام کوتاه اعلام خواهد کرد که شما در حال حاضر قادر به پاسخگویی نیستید.

از این قابلیت‌ها گذشته، این آپدیت برای Honor 10 View قرار است، مدیریت حرارت در گوشی را بهبود بخشد و پچ امنیتی ماه جولای گوگل را به همراه داشته باشد. انتشار این آپدیت قرار است از فردا در هند آغاز شود و در روزهای دیگر به نقاط مختلف جهان برسد.

آپدیت جدید Honor View 10 و قابلیت‌های جدید آن +عکس

انتهای پیام/

انتشار آپدیت جدید برای گوشی‌های Honor 10 View



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت جدید Honor View 10 و قابلیت‌های جدید آن +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..