تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید از تاسیسات و کارگاههایی که مانع تردد معلولان است

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت:اولین اقدام می تواند جلوگیری از ایجاد کارگاههای مزاحم در معابر باشد.

به گزارش بولتن نیوز، بیست و هشتمین نشست تهران امید دارد با حضور زهرا نژادبهرام و الهام فخاری اعضای شورای شهر و مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۳ تهران در بوستان شریعتی برگزار شد.

زهرا نژاد بهرام عضو هیات رییسه شورا با طرح این موضوع که مدیران شهری نباید به ساختمانهایی که مناسب معلولان نبودند، پایان کار می دادند اظهار داشت: شهر ما باید جلوگیری کند از تاسیسات و کارگاههایی که مانع تردد معلولان است.

وی در ادامه اظهار کرد: حق نداریم همین پیاده راههای نیم بند را که تنها برای مردمان سالم بالغ ساخته شده است را با ایجاد کارگاه در گوشه و کنار اشغال کنیم.

عضو هیات رییسه شورا همچنین پیشنهاد داد کمپین برای اجرای قانون حمایت از معلولان توسط مدیریت شهری ایجاد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید از تاسیسات و کارگاههایی که مانع تردد معلولان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..