تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهر قنیطره سوریه آزاد شد

ارتش و نیروهای مسلح سوریه امروز (پنجشنبه) پس از آزادی سازی قنیطره وارد این شهر شدند.

به گزارش ایرنا، منابع میدانی امروز اعلام کردند که ارتش و نیروهای مسلح سوریه پس از بیرون راندن تروریست ها، در شهر قنیطره و منطقه دورالعلم مستقر شدند.

ارتش سوریه همچنین بر شهرک های شیخ حسین، کوکب، الشبرق، مسیرته، اللویحقه و سلبک در شمال غرب درعا و جنوب شرق قنیطره مسلط شدند.

استان قنیطره با مساحتی بالغ بر یکهزار و 861 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر، از کوچک‌ترین استان‌های سوریه به شمار می رود، اما این استان جنوبی سوریه به لحاظ آن که بخشی از بلندی‌های جولان و به تبع آن خط مستقیم تماس با ارتش رژیم صهیونیستی است، یکی از مهمترین استان‌های سوریه است.

فاصله قنیطره مرکز این استان با دمشق70 کیلومتر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهر قنیطره سوریه آزاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..