تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأیید 39 طرح سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان

روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ی برگزاری شورای داوری طرح های سمن های جوانان استان کرمان که با حضور معاون جوانان، دو نفر از نمایندگان سمن ها (یک خانم و یک آقا که بیشترین رای را در انتخابات مجمع سمن ها از مجمع عمومی کسب کرده اند) و دو نفر از اساتید مطرح استان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: شورای داوری طرح های سمن های جوانان استان کرمان با حضور اعضا تشکیل و در نهایت در آن 39 طرح تایید شد.

وی، عمده موضوعات طرح های تأیید شده را شامل: کسب و کارهای اجتماعی کوچک، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توانمند سازی حاشیه نشینان، گسترش ورزش همگانی، توسعه عدالت اجتماعی  و تدوین گزارش وضعیت اجتماعی شهرستان دانست.

اسدی هدف از انجام این کار را حمایت مؤثر و نظام مند از طرح و برنامه ها و توانمند سازی آنان عنوان کرد و افزود: علاوه بر این کار، برگزاری کارگاه های آموزشی و شبکه سازی تخصصی سمن ها نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: شورای داوری برای 6 ماهه اول سال برگزار شده است که طی این مدت، بیش از 60 درصد از سمن های جوانان طرح ارائه داده بودند.

اسدی تعداد سمن های استان کرمان را 65 سمن اعلام کرد و یادآور شد: بیش از 100 درخواست  به منظور ثبت سمن در سامانه وارد شده است که هم اکنون در حال طی مراحل صدور اعتبارنامه اند.

انتهای پیام/ب

شورای داوری طرح های سمن های جوانان استان کرمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأیید 39 طرح سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..