تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله ۵ میلیارد ریالی لوازم آرایشی قاچاق در سقز

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ عباس مسعودی گفت: در پی اطلاع ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای شهرستان سقز مبنی بر انتقال یک محموله لوازم آرایشی قاچاق از شهر سقز به سمت شهرستان همجوار، سریعاً چند اکیپ عملیاتی پلیس به محور "سقز-دیواندره" اعزام شدند.
وی افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی یک دستگاه خودرو وانت پیکان حامل بار قاچاق، با استفاده از روش‌های پلیسی خودرو مورد نظر را متوقف کردند و در بازرسی از این خودرو ۲۳ هزار و ۷۶۵ قلم لوازم آرایشی خارجی قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان گمرک، ارزش تقریبی این تعداد لوازم آرایشی قاچاق کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: خودرو حامل اقلام قاچاق به پارکینگ انتقال و پرونده متشکله به مرجع قانونی ارجاع داده شد.
انتهای پیام/م

توقیف خودروی حامل لوازم آرایشی قاچاق در سقز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله ۵ میلیارد ریالی لوازم آرایشی قاچاق در سقز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..