تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توانایی نیرو‌های مسلح ایران لرزه را به اندام دشمن انداخته /عملیات مرصاد نشان دهنده خیانت منافقان است

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  ، امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد که در محل یادمان مرصاد در استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات مرصاد نشان دهنده خیانت منافقان به جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استکبار جهانی به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست، گفت: عملیات مرصاد پس از پذیرفتن قطعنامه ۵۹۸ بود.

وی ادامه داد: دشمن برای اینکه شکست خود را در هشت سال دفاع مقدس جبران کند پس از قطعنامه به خیال خام خود برای تصرف تهران آمد.

وحدت نیرو‌های مسلح دشمن را  زمین‌گیرکرد

قربانی به پشتیبانی مردم از نظام اشاره و بیان کرد: وحدت نیرو‌های مسلح و همراهی مردم دشمن را در تنگه چهارزبر زمین‌گیر کرد.

وی به غیرت و ایستادگی مردم استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: مردم این منطقه با غیرت آمدند و با چنگ و دندان از میهن خود دفاع کردند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هوانیروز نیز به عنوان یگان پشتیبان نیرو‌های زمین (ارتش، سپاه و مردمی) در عملیات غرورآفرین مرصاد نقش داشت.

کارنامه عملیات مرصاد درخشان است

وی، به‌کارگیری ۴۵ فروند بالگرد از سه پایگاه کرمان، اصفهان و کرمانشاه با ۴۲۵ ساعت پرواز و سه هزار و ۳۶۰ نیروی هلی‌برد را در قالب کارنامه درخشان هوانیروز در عملیات مرصاد عنوان کرد.

قربانی گفت: امروز فرزندان ملت جمهوری اسلامی ایران در نیرو‌های مسلح تا پای جان ایستاده‌اند، در راس نیرو‌های مسلح ، ولی امر مسلمین قرار دارد که با وجود ایشان جای هیچ نگرانی نیست.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه توانایی نیرو‌های مسلح ایران لرزه را به اندام دشمن انداخته است، افزود: جوانان اطمینان داشته باشند با رعایت اصل ولایت‌پذیری و گوش به فرمان، ولی فقیه بودن هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توانایی نیرو‌های مسلح ایران لرزه را به اندام دشمن انداخته /عملیات مرصاد نشان دهنده خیانت منافقان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..