تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه رولت خرما مجلسی رژیمی

طرز تهیه رولت خرما مجلسی رژیمی

طرز تهیه و مواد لازم خرما مجلسی

در این قسمت آشپزی تاپ ناز طرز تهیه رولت خرما که بدون شکر و رژیمی است را به شما آموزش می دهیم. این رولت برای افرادی که رژیم دارند خیلی مناسب است.

مواد لازم برای رولت مجلسی :

خرما 500 گرم / ارده نصف پیمانه / آرد گندم 2 قاشق چایخوری / گردو خرد شده 1 پیمانه / مقداری کنجد برای تزیین

طرز تهیه رولت خرما مجلسی :

در ابتدا هسته خرما را جدا می کنیم و بر روی حرارت میگذاریم تا نرم شود. در یک ظرف جداگانه آرد گندم را بو داده می کنیم و ارده را اضافه می کنیم  بعد از 2 دقیقه تفت می دهد و شعله را خاموش می کنیم.

حال خرما را با مخلوط آرد و ارده ترکیب می کنیم و به خوبی ورز می دهیم تا مواد به خورد هم بروند، خرما را بر روی پلاستیک با وردنه پهن می کنیم و لای آن گردو قرار می دهیم و رول می کنیم و برای چند ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا راحت بر بخورد. رولت ها را با فاصله یک سانتی متری برش بزنید و در کپسول مافین سرو کنید.

سایر نکات:

بذا اینکه رولت خرما به تمیزی برش بخورد از چاقو اره ای استفاده کنید و آن را کمی روغنی کنید.

برای وسط رولت به جای استفاده از خرما می توانید از سایر مغزها استفاده کنید و برای تزیین می توانید از پودر نارگیل، ترافل، پودر پسته یا حتی شکلات رنده شده و کنجد استفاده کنید.

مقدار ارده و ارد سلیقه ای است اگر می خواهید طعم ارده بیشتر حس شود می توانید مقدار آن را بیشتر کنید.

» همچنین ببینید :

طرز تهیه رولت گوشت با پنیر پارمسان

دسر مجلسی رولت هندوانه برای شب یلدا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه رولت خرما مجلسی رژیمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..