تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Audio/Video Converter Android Pro 3.2.12 – برنامه تبدیل فرمت فایل ها صوتی و ویدئویی اندروید !

دانلود امروز 6+

تاریخ انتشار چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

3

نسخه 3.2.12

دوست داشتن 1

Audio/Video Converter Android v3.2.12 [Pro] – اپلیکیشن تبدیل فرمت فایل ها صوتی و ویدئویی اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

هر کدام از دستگاه های هوشمند اندرویدی بنا بر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود قادر به اجرای فرمت هایی خاص از فایل ها هستند؛ گاه برای تمامی ما پیش آمده است که دیوایسمان برخی از فرمت های ویدئویی و یا صوتی را پخش نمی کند. در چنین مواقعی معمولا کاربران به سراغ پلیر هایی متفاوت تر می روند که در این صورت نیز فایل ها اجرا نشده و یا در صورت اجرا، فرآیند انجام شده به کندی صورت می پذیرد. بنابراین ابزار های تبدیل فرمت می توانند یکی از بهترین گزینه های ممکن به شمار روند. Audio/Video Converter Android Pro Unlocked عنوان یک اپلیکیشن هوشمند و پر امکانات برای تبدیل فرمت انواع فایل های صوتی و ویدئویی اندروید می باشد که توسط rierie501 توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر انواع فرمت ها را به یکدیگر تبدیل کرده و بتوانید آن ها را بدون هیچ گونه دردسری در اسمارت فون خود به اجرا در آورید. در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدئویی کیفیت اصلی آن ها حفظ می شود و هیچ گونه مشکلی بری فایل اصلی به وجود نمی آید. بهتر است این برنامه فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Audio/Video Converter Android اندروید :

تبدیل فرمت انواع فایل های ویدئویی و صوتی به یکدیگر پشتیبانی از انواع فرمت های ویدئویی و صوتی کاهش حجم ویدئو ها برای ارسال از طریق پیام چند رسانه ای دو حالت خودکار و دستی برای تعیین نمودن ویژگی های فایل خروجی استخراج صدای فایل های ویدئویی بدون هیچ گونه دردسری تبدیل انیمیشن های گیف به ویدئو هایی جذاب سازماندهی فایل های ویدئویی و صوتی

اپلیکیشن Audio/Video Converter Android با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت پر بازدید فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .

تغییرات نسخه v3.2.12 :

* رفع مشکلات برنامه
* اضافه شدن سیاست های حفظ حریم خصوصی

Audio/Video Converter Android Pro




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Audio/Video Converter Android Pro 3.2.12 – برنامه تبدیل فرمت فایل ها صوتی و ویدئویی اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..