تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل ترمیم و زیبایی واژن، دلایل انجام آن

عمل ترمیم واژن یا جراحی زیبایی واژن شیوه جراحی است که به منظور سفت و تنگ کردن عضلات اطراف واژن استفاده می‌شود. هدف از این جراحی، استحکام بیشتر و کنترل عضلات این ناحیه است، تا زوجین لذت بیشتری را حین رابطه جنسی تجربه کنند. بسیاری از زنان بعد از زایمان، دچار شلی واژن می شوند و یا برخی دیگر بنا به دلایل زیبایی، این جراحی را انجام می دهند.

در عمل ترمیم واژن، عضلات کف لگن به هم نزدیک شده و هر گونه پوست اضافی برداشته خواهد شد. نتیجه این جراحی، داشتن واژنی تنگ و بازسازی شده می‌باشد.

دلایل انجام عمل ترمیم واژن

بعد از بارداری و یا با افزایش سن، واژن شل و گشاد می‌شود و عضلات کف لگن نیز ضعیف خواهد شد. چنین تغییرات طبیعی و یا کاهش اعتماد به نفس زنان، تاثیر مستقیم بر رابطه جنسی و لذت آن می‌گذارد. پس می‌توان گفت که، بارداری‌های متعدد، افزایش سن، و یا بد فرمی‌های واژن، از جمله دلایل انجام عمل ترمیم واژن می‌باشد.

عمل ترمیم واژن، به رفع مشکلات ظاهری ناحیه واژن کمک می‌کند، واژن ظاهری جوان و شاداب پیدا می‌کند و در نهایت، اعتماد به نفس زنان در رابطه جنسی نیز افزایش می‌یابد. تمامی خانم‌هایی که از نظر جسمانی سالم هستند، می‌توانند این جراحی را انجام دهند.

حتی خانم‌هایی که سابقه هیچ گونه جراحی و یا آسیبی به واژن را نداشته‌اند، اما خواهان تغییر شکل و فرم ناحیه واژن خود هستند، می‌توانند عمل ترمیم واژن را انجام دهند.

نکته مهم این است که عمل ترمیم واژن برای خانم‌های باردار و یا زنانی که قصد بارداری دارند، توصیه نمی‌شود. انجام چنین جراحی هایی قبل از بارداری، زایمان را سخت و دردناک می‌سازد، علاوه بر این، بارداری اثرات و تغییرات ایجاد شده از جراحی را نیز خنثی می‌کند. 

دوران نقاهت و بهبودی عمل ترمیم واژن

از آن جایی که این جراحی بسیار راحت است، دوران نقاهت بسیار کوتاهی را نیز دارد. برخی از بیماران بعد از جراحی مقدار جزئی درد را تجربه می کنند که با مصرف داروهای مسکن و طی چند روز برطرف خواهد شد.

- کبودی و یا التهاب اطراف بخیه ها طبیعی است و طی یک تا دو هفته محو خواهد شد.

- بهتر است به مدت 4 تا 6 هفته از برقراری رابطه جنسی پرهیز شود.

- انجام برخی فعالیت های سنگین نیز بایستی به مدت یک هفته محدود شود.

- انجام تمرینات کگل، باعث تقویت عضلات جدید این ناحیه می شود، و از بروز عوارض و مشکلات بعدی پیشگیری می کند.

- در صورتی که این جراحی همزمان با لابیاپلاستی انجام شود، دوران نقاهت کمی طولانی تر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل ترمیم و زیبایی واژن، دلایل انجام آن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..