تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید با تدبیر مقابل توطئه های استکبار ایستاد/لزوم معرفی مدل مناظره امام رضا (ع)

مربي عقيدتي سياسي سپاه خوی گفت: باید با تدبیر مقابل توطئه های استکبار ایستاد.

به گزارش خبرگزاری بسیج  آذربایجان غربی، مربی عقيدتی سياسی سپاه خوی با اشاره به جایگاه والای ائمه معصوم (ع)، پیروی از این بزرگواران را مایه سعادت و خوشبختی مسلمانان در دنیا و آخرت عنوان کرد.

حجت الاسلام تن ناز افزود: به هر اندازه که ما مسلمانان  در اعمال و رفتارمان با ائمه سنخیت داشتیم به همان اندازه نیز مورد عنایت خداوند و اهل بیت قرار خواهیم گرفت

وی با اشاره به مدل مناظره امام رضا(ع) خاطرنشان کرد : مسئولین باید با برنامه ریزی دقیق این مدل از مناظره را حتما در رده های سپاه نهادینه سازند.

حجت الاسلام تن ناز نوع برخورد امام رضا (ع) در برابر مامون را بهترین درس عنوان کرد و افزود: باید در برابر دشمنان قوی بود و با بصیرت و تدبیر در برابر ترفندهای دشمنان ایستاد و مبارزه کرد. 

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید با تدبیر مقابل توطئه های استکبار ایستاد/لزوم معرفی مدل مناظره امام رضا (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..