تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریزش حسینیه‌ای در قم/ نجات ۶ نفر از زیر آوار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ریزش حسینیه‌ای در قم/ نجات  ۶ نفر از زیر آوارمدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با اشاره به ریزش آوار حسینیه‌ای در خیابان جوادالائمه واقع در منطقه دو قم گفت: ۶ نفر در این حادثه در زیر آوار گیر افتاده بودند که به طرز معجزه‌آسایی از زیر آوار خارج شدند.

عباس جعفری در گفتگو با تسنیم در ، با اشاره به ریزش آوار حسینیه‌ای در خیابان جوادالائمه واقع در منطقه دو قم اظهار داشت: این حادثه در حسینیه‌ای که در پاسداران غربی، ۱۶ متری گلستان واقع‌شده اتفاق افتاده است.

وی با بیان دلیل رخداد این حادثه گفت: این حادثه به دلیل ساخت‌وساز غیر فنی و غیراصولی در حسینیه و افزایش بنا به‌صورت غیراصولی رخ داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با بیان اینکه ۶ نفر در این حادثه در زیر آوار گیر افتاده بودند که به طرز معجزه‌آسایی از زیر آوار خارج شدند، تصریح کرد: در این حادثه ۵ آقا و یک کودک در زیر آوار گیر افتاده بودند که توسط مأموران آتش‌نشانی همگی از زیر آوار خارج‌شده و تحویل اورژانس شدند.

به گفته جعفری در این حادثه فوتی نداشته‌ایم و هر ۶ نفری که از زیر آوار نجات‌یافته‌اند هم‌اکنون در بیمارستان به سر می‌برند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریزش حسینیه‌ای در قم/ نجات ۶ نفر از زیر آوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..