تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات سخت افزاری موبایل میان رده اچ تی سی U12 Life فاش شد

بنابر گزارش های چند وقت اخیر، کمپانی اچ تی سی مشغول توسعه موبایلی است که با نام رمز «Imagine Life» شناخته می شود. از آن جایی که موبایل HTC U12 با نام رمز «Imagine» شناخته می شد و ضمناً طی سال گذشته میلادی شاهد عرضه موبایل U11 Life بودیم که برخی عناصر پرچمدار U11 را به ارث برده بود، احتمالاً این موبایل جدید چیزی نیست جز اچ تی سی U12 Life.

اخیراً بسیاری از مشخصات سخت افزاری این موبایل میان رده افشا شده و مدل لایف امسال قرار است همراه با نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080x2160 و نسبت ابعاد 18:9 از راه برسد؛ همان اندازه و نسبت ابعادی که پیشتر در موبایل U12+ نیز به کار گرفته شده بود.

چیپست اسنپدراگون 636 کوالکام، در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود که هشت هسته کرایو 260 را در خود جای داده است. از دیگر مشخصات زیر شنل دستگاه هم می توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت های مایکرو SD اشاره کرد.

U12 Life قرار است به دوربینی دوگانه در پشت مجهز شود که دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده و قرار به فیلم برداری 4K است. اما در این مدل، دیگر خبری از دوربین سلفی دوگانه نیست و در عوض باید منتظر ماژول 13 مگاپیکسلی بود. باتری 3600 میلی آمپر ساعتی دستگاه قطعاً در کنار چیپست 14 نانومتری کوالکام عمر چشمگیری خواهد داشت و اسکنر اثر انگشت هم سر جای همیشگی باقی مانده.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه یا قیمت گذاری اچ تی سی U12 Life در دست نیست اما مدل سال گذشته با قیمت 350 دلار عرضه شد و بعید است که مدل امسال تفاوت چندانی با آن داشته باشد. ناگفته نماند که U11 Life، یک مدل ارزان قیمت تر و مبتنی بر سیستم عامل اندروید وان نیز داشت، بنابراین احتمالاً باید برای معرفی یک مدل دیگر نیز آماده شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات سخت افزاری موبایل میان رده اچ تی سی U12 Life فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..