تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر بد براى هواداران استقلال و شفر

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به وضعيت اين روزهاى تيم فوتبال استقلال و نامشخص بودن وضعيت قرارداد برخى از آبى پوشان در آستانه بازى مقابل پيكان كه اولين ديدار در ليگ هجدهم محسوب مى شود، ٢ استقلالى ديگر نيز مصدوم شدند.

آرمين سهرابيان و دانشگر در تمرين امروز دچار مصدوميت شدند و وضعيت آنها براى حضور در بازى با پيكان در هاله اى از ابهام قرار دارد.

اين اتفاق در حالى رخ داده كه تيم فوتبال استقلال تيمورى ،آقاخان ،محسن كريمى ،شجاعيان ،قائدى را در اختيار ندارد و هنوز وضعيت تيام و جپاروف هم مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: غیبت قائدی ، کریمی و غفوری در تمرین استقلال

انتهای پیام/

وضهیت مصدومان استقلال در آستانه دیدار مقابل پیکان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر بد براى هواداران استقلال و شفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..