تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت عوارض خروج از کشور توسط پیام‌رسان بله ممکن شد

پرداخت عوارض خروج از کشور توسط پیام‌رسان بله ممکن شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیام‌رسان بله یکی از نرم افزارهایی است که پس از فیلتر شدن تلگرام، مورد اقبال کاربران ایرانی قرار گرفت و یکی از ویژگی‌های خاصی که این پیام‌رسان را از سایر پیام‌رسان‌ها متمایز می‌کند قابلیت جابه‌جایی پول در آن است.

حال بر اساس گزارش‌ها قابلیت جدیدی به این پیام‌رسان افزوده شده است که مسئولان بله در کانال رسمی این نرم افزار آن را اعلام کرده اند.

قابلیت جدید بله در اصل یک بات است که به کاربر امکان پرداخت عوارض خروج از کشور را میدهد. در نتیجه کاربران برای پرداخت عوارض خروج دیگر نیاز به مراجعه حضوری به بانک ندارند؛ زیرا بله این کار را برای آنها آسان کرده است.

بازوی «پرداخت عوارض خروج از کشور» بله می‌تواند عوارض خروج کاربران را متناسب با نوع سفر و تعداد سفر انجام شده در سال محاسبه کرده و امکان پرداخت آن را فراهم کند. همچنین این بازو قابلیت پرداخت عوارض چند نفره را نیز دارد.

این بازو از صفحه‌ی بانک من و این لینک کوتاه در دسترس است: @toll_payment

پرداخت عوارض خروج از کشور توسط پیام‌رسان بله ممکن شد

انتهای پیام/

پرداخت عوارض خروج از کشور در پیام‌رسان بله



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت عوارض خروج از کشور توسط پیام‌رسان بله ممکن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..