تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعترافات جدید منتشر نشده از محمد ثلاث+ فیلم

 فیلم اعترافاتی که به تازگی از محمد ثلاث؛ قاتل مأموران انتظامی منتشر شده، نشان می‌دهد وی به صراحت زیر گرفتن مأموران انتظامی را قبول داشته است.

 ثلاث: اگر مأمور دیگری جلویم بود، او را هم می‌زدم

 قاضی محمد شهریاری؛ سرپرست دادسرای امور جنایی و معاون دادستان تهران در یادداشت و فیلمی درباره اعترافات محمد ثلاث درویش گنابادی که مرتکب قتل سه تن از مأموران انتظامی شد، مطالبی را عنوان کرد.

متن این یادداشت و فیلم در ادامه آمده است:

«مایک پمپئو؛ وزیر خارجه امریکا به روش تعدادی از افراد به اصطلاح منورالفکر داخلی در یادداشتی به تاریخ دوم مرداد در روزنامه usa today اعلام کرد که محمد ثلاث از دروایش گنابادی بر اثر شکنجه به اعتراف اجباری تن داده بود.

لازم دیدم چند نکته را جهت تنویر افکار عمومی اعلام کنم:

1 - پس از تهاجم عمدی اتوبوس به مأموران پلیس، اینجانب شخصاً ابتدا با حضور پزشک قانونی و تشخیص هویت، اجساد را در سردخانه بیمارستان لبافی‌نژاد معاینه کردم که همگی در اثر صدمات متعدد (برخورد اتوبوس) به شهادت رسیده و عده‌ای از مأموران پلیس نیز مجروح شدند.

2 - متهم محمد ثلاث به بیمارستان امام سجاد (ع) منتقل شد و در بیمارستان بستری بود که حدود ساعت دو الی سه بامداد وی را در بیمارستان مذکور ملاقات کردیم، قسمت نخست فیلم مربوط به همان شب یعنی به فاصله چند ساعت پس از تهاجم عمدی است در زمانیکه هیچ فردی از محمد ثلاث بازجویی نکرده و وی به آگاهی نیز منتقل نشده بود.

محمد ثلاث ضمن اعتراف به تهاجم عمدی به مأموران و زیر گرفتن آنها با اتوبوس، علت آن را "عصبانی بودن" خود اعلام کرد.

3  - بخش دوم فیلم نیز فردای همان روز ساعت 15 در بیمارستان مذکور تهیه شده که متهم محمد ثلاث اعتراف به تهاجم عمدی کرد در حالیکه هنوز به اداره آگاهی یا هر مرجع انتظامی دیگری منتقل نشده بود.

4 - بخش سوم و چهارم نیز مربوط به اعترافات وی در چند روز بعد در دادسرا است که نامبرده اعتراف به تهاجم عمدی کرد و فیلمهای اعترافات وی در دادگاه نیز موجود است.

اما حقوق دفاعی متهم: وی در دادسرا وکیل تسخیری داشت، به روانپزشکی دلالت که سلامت روانی وی تأیید شد.

همان شب از وی آزمایش الکل، اعتیاد و... گرفته شد که جواب آزمایشات منفی بود، صحنه جنایت توسط متهم بازسازی شد که عکسها و فیلم آن موجود است، در دادگاه و اجرای احکام دو نفر وکیل تعیینی داشت و اعاده دادرسی وی رد شد.

قصاص با تقاضای اولیای‌بود بود که خواهان قصاص بودند.

زینب طاهری؛ وکیل تعیینی متهم در مرحله اجرا بدون مطالعه پرونده درخواست اعاده دادرسی کرد که این درخواست در دیوان عالی رد شد.

بنده خانم وکیل (زینب طاهری) را یک مرتبه در حال ملاقات با متهم ثلاث در زندان دیدم که شناختی از وی نداشتم که پس از معرفی خود تمامی فیلمها را به وی نشان دادم و متهم در حضور وی می‌گفت من با اتوبوس زده‌ام، اولیای‌دم از بیمه ثالث استفاده کنند!!؟ خانم وکیل گفت "ثلاث دیوانه شده است" که من به وی گفتم روانپزشکی سلامت وی را تأیید کرده و اکنون دلیلی بر عدم سلامت روانی وجود ندارد، خانم وکیل از صحبتها و اعترافات متهم ثلاث عصبی شد.

حالا قاتل، قهرمان داستان‌سرایی وی (وزیر خارجه امریکا) شده و مشخص نیست اطلاعات خود را به عنوان یک وزیر از کجا بدست آورده، گمان بر این است [این اطلاعات] را از دوستان مغرض داخلی خود گرفته است.»

حکم قصاص ثلاث سحرگاه روز دوشنبه مورخ 1397/3/28 به اجرا در آمد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعترافات جدید منتشر نشده از محمد ثلاث+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..