تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‍ دیدار سبز پوشان سپاه ناحیه پل‌دختر با خانواده معظم شهید محمد رفیعی

‍ همزمان با ولادت امام رئوف علی بن موسی‌الرضا (ع)

به مناسبت دهه کرامت و ولادت حصرت امام رضا ع، فرمانده سپاه ناحیه، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه و مسئول حفاظت به همراه جمعی از پرسنل کادر سپاه ناحیه پل‌دختر با خانواده‌های شهدای جنوبی این شهرستان در روستای چم گردله دیدار، گفت‌وگو و از آنان دلجویی کردند.

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به مناسبت دهه کرامت و ولادت حصرت امام رضا ع، فرمانده سپاه ناحیه، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه و مسئول حفاظت به همراه جمعی از پرسنل کادر سپاه ناحیه پل‌دختر با خانواده‌های شهدای جنوبی این شهرستان در روستای چم گردله دیدار، گفت‌وگو و از آنان دلجویی کردند.

فرمانده سپاه پل‌دختر در این دیدارها با تبریک ایام دهه کرامت گفت: شهدا چراغ هدایتگری در جامعه هستند و تکریم خانواده‌های شهدا یک وظیفه است.

 ‍ دیدار سبز پوشان سپاه ناحیه پل‌دختر با خانواده معظم شهید محمد رفیعی

وی بیان کرد: خانواده معظم شهدا مایه افتخار و میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه هستند که عزت، امنیت و اقتدار کشور مدیون آن‌ها است.

سرهنگ محمد محمودوند افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا یک وظیفه، افتخاری بزرگ و توفیق الهی است که مایه آرامش روحی و موجب تقویت روحیه جهادی در جامعه می‌شود.

‍ دیدار سبز پوشان سپاه ناحیه پل‌دختر با خانواده معظم شهید محمد رفیعی

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا حق بزرگی به گردن ملت، نظام و انقلاب دارند و پشتیبانی از آن‌ها موجب حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و استحکام نظام می‌شود و صبر و استقامت آن‌ها قابل‌تقدیر است.

در این دیدارها مسئولان سپاه ناحیه پل‌دختر از صبر، استقامت و رشادت خانواده‌های شهدا قدردانی کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‍ دیدار سبز پوشان سپاه ناحیه پل‌دختر با خانواده معظم شهید محمد رفیعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..